wildwolf Skrivet 29 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2009 Lätt att det var Pokémon, god vad jag tyckte om det när jag gick i 1:an (: Dock så fastnade jag även för Digimon. (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raketmaskinen Skrivet 29 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2009 Darkwing Duck. "Jag är faran som lurar i natten, jag är bildröret som pajar under långfilmen, jag är Darkwing Duck!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 29 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2009 Minns att jag verkligen gillade Darkwing Duck som liten. Men jag såg i princip bara på disney när jag var liten, det mesta på den tiden var riktigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 29 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2009 Pokémon på söndagsmorgonen var favoriten, men sen så kollade man på Ed' Edd & Eddy, Dexter och annat roligt som fanns på Cartoon nertwork för 9 år sedan, nu är det bara en massa skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst patrikking Skrivet 4 November 2009 Rapport Dela Skrivet 4 November 2009 Ed, Edd N' Eddy Batman och sån rosa hund Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 6 November 2009 Rapport Dela Skrivet 6 November 2009 Björnes magasin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 7 November 2009 Rapport Dela Skrivet 7 November 2009 (redigerat) Nalle Puh, faktiskt. Redigerat 7 November 2009 av Jolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 7 November 2009 Rapport Dela Skrivet 7 November 2009 Minns att jag verkligen gillade Darkwing Duck som liten. Men jag såg i princip bara på disney när jag var liten, det mesta på den tiden var riktigt bra. Darkwing Duck är bäst. Kollade även på de gamla hederliga tecknade Batman/Spiderman, Chip n' Dales rescue rangers och lite annat. Nu blir vi farliga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 7 November 2009 Rapport Dela Skrivet 7 November 2009 Pokémon, helt klart! : D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 18 November 2009 Rapport Dela Skrivet 18 November 2009 glömde ju fan "Dom tre vännerna och jerry" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 18 November 2009 Rapport Dela Skrivet 18 November 2009 glömde ju fan "Dom tre vännerna och jerry" Jag tyckte dem var läskiga när jag var liten. :o Btw älskade Ed,Ed and Eddy. Kan forfarande skratta åt de patetiskt wtf:iga figurerna :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 18 November 2009 Rapport Dela Skrivet 18 November 2009 Tom & Jerry (Den där rosa hunden som var rädd för allt och som hade två ägare en som hette Märtha och sen en gubbe som jämt var tjurig XD) Batman Ed, Ed & Eddy Pokémon Digimon Beyblade ^^ Björnes Magasin Nalle Puh :D Sen gillade jag också filmen Den Modiga Lilla Brödrosten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.