Northwest Skrivet 30 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2009 mat,kläder och sånt,dessvärre är jag skyldig mina föreldrar runt 20k -_- ^^ Hur gick det till? Du är 16 år, hur hade du tänkt dig att skrapa ihop 20k ? Motorcykeln :) betalar 500 i månaden men när jag fyller arton går ju pengarna som jag sålde min nuvarande hoj för gå till nästa :D . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fender Skrivet 31 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2009 20k!!! Blir till att leta pant burkar på fritiden xP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 1 November 2009 Rapport Dela Skrivet 1 November 2009 jag äcklas fan av de som uttnyttjar deras föräldrar så, de bortskämda. även fast mina päron är väldigt rika så köper jag allt själv, förutom kläder då och då, men jag shoppar inte allt för mycket -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 1 November 2009 Rapport Dela Skrivet 1 November 2009 jag äcklas fan av de som uttnyttjar deras föräldrar så, de bortskämda. även fast mina päron är väldigt rika så köper jag allt själv, förutom kläder då och då, men jag shoppar inte allt för mycket -.- säg inte att du får större delen av din inkomst genom månadspeng för då måste jag lägga en hand på pannan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 1 November 2009 Rapport Dela Skrivet 1 November 2009 (redigerat) jag äcklas fan av de som uttnyttjar deras föräldrar så, de bortskämda. även fast mina päron är väldigt rika så köper jag allt själv, förutom kläder då och då, men jag shoppar inte allt för mycket -.- säg inte att du får större delen av din inkomst genom månadspeng för då måste jag lägga en hand på pannan. får det av studiebidrag, att du inte kunde lista ut det så lägger JAG min hand på pannan ;) btw: menade inte heller riktigt så, de som utöver sin feta månadspeng får saker, låter månadspengen gå till att köpa godis osv. medan päronen köper allt annat dem vill ha. Redigerat 1 November 2009 av Axzl Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 1 November 2009 Rapport Dela Skrivet 1 November 2009 får det av studiebidrag, att du inte kunde lista ut det så lägger JAG min hand på pannan ;) btw: menade inte heller riktigt så, de som utöver sin feta månadspeng får saker, låter månadspengen gå till att köpa godis osv. medan päronen köper allt annat dem vill ha. Ok så du betalar i stort sätt allt med (ca.) 1000 kr/månad? imponerande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 1 November 2009 Rapport Dela Skrivet 1 November 2009 får det av studiebidrag, att du inte kunde lista ut det så lägger JAG min hand på pannan ;) btw: menade inte heller riktigt så, de som utöver sin feta månadspeng får saker, låter månadspengen gå till att köpa godis osv. medan päronen köper allt annat dem vill ha. Ok så du betalar i stort sätt allt med (ca.) 1000 kr/månad? imponerande. Finns inte så mycket att betala?Bor hemma och får mat av mina päron. Och nej (-.-) det är inte bortskämt att få mat :P så vi slipper nån kommentar på det, kan du förklara vad du tycker är imponerande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 1 November 2009 Rapport Dela Skrivet 1 November 2009 får det av studiebidrag, att du inte kunde lista ut det så lägger JAG min hand på pannan ;) btw: menade inte heller riktigt så, de som utöver sin feta månadspeng får saker, låter månadspengen gå till att köpa godis osv. medan päronen köper allt annat dem vill ha. Ok så du betalar i stort sätt allt med (ca.) 1000 kr/månad? imponerande. Finns inte så mycket att betala?Bor hemma och får mat av mina päron. Och nej (-.-) det är inte bortskämt att få mat :P så vi slipper nån kommentar på det, kan du förklara vad du tycker är imponerande? Har det samma här, 1000 kr i månaden. Klarar mig finfint på det. =] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 1 November 2009 Rapport Dela Skrivet 1 November 2009 Finns inte så mycket att betala? Bor hemma och får mat av mina päron. Och nej (-.-) det är inte bortskämt att få mat :P så vi slipper nån kommentar på det, kan du förklara vad du tycker är imponerande? Tänkte när du sa allt utom kläder ibland att du inkluderade t.ex. el, mat, klippning (håret alltså), de flesta av dina kläder etc. och inte bara godis, bio och bussbiljetter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 1 November 2009 Rapport Dela Skrivet 1 November 2009 Jag brukar få cash i fickan när jag behöver. Oftast. Och nej jag är inte så bortskämd. Det dyraste jag klädes plagg jag köpte var en jacka för 1000 kronor. Fast det var som present eftersom att jag fyller år snart. Annars klarar jag mig fint tycker jag :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 1 November 2009 Rapport Dela Skrivet 1 November 2009 (redigerat) Finns inte så mycket att betala? Bor hemma och får mat av mina päron. Och nej (-.-) det är inte bortskämt att få mat :P så vi slipper nån kommentar på det, kan du förklara vad du tycker är imponerande? Tänkte när du sa allt utom kläder ibland att du inkluderade t.ex. el, mat, klippning (håret alltså), de flesta av dina kläder etc. och inte bara godis, bio och bussbiljetter. Varför skulle jag betala för mat och el när jag bor hemma?Jag klipper mig själv, så det kostar inget. OM jag köper kläder, köper jag dem på HM, oftast, eller på REA. Godis köper jag aldrig. Bio går jag aldrig på, åker aldrig buss. Det enda som kostar är nog snus, och det har jag pengar åt. Kläderna jag får pengar till är mitt snowboard gear, t.ex. en vinterjacka som behöver bytas vart 3dje år, kan päronen ge mig pengar till osv. Redigerat 1 November 2009 av Axzl Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 1 November 2009 Rapport Dela Skrivet 1 November 2009 Finns inte så mycket att betala? Bor hemma och får mat av mina päron. Och nej (-.-) det är inte bortskämt att få mat :P så vi slipper nån kommentar på det, kan du förklara vad du tycker är imponerande? Tänkte när du sa allt utom kläder ibland att du inkluderade t.ex. el, mat, klippning (håret alltså), de flesta av dina kläder etc. och inte bara godis, bio och bussbiljetter. Mamma klipper mig, gratis ftw :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.