Dave37 Skrivet 16 November 2009 Rapport Dela Skrivet 16 November 2009 Va? Är det billigt i finland eller? Jag får 300:- i månaden och mina klasskamrater ligger på ungefär lika mycket.Jag överlever gott på mina 15€, har gått om pengar för nya spel, godis och sånt. När jag var 12 hade jag också den summan. det varierar en hel del med ålder och från person till person. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 16 November 2009 Rapport Dela Skrivet 16 November 2009 1050kr i månaden, då får jag betala det mesta själv. Kan få några små-saker betalda ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 20 November 2009 Rapport Dela Skrivet 20 November 2009 1050 i månaden (omg rly? .D) sen får jag väl lite småsaker då och då. t ex fick vantar idag haha. Bor du hemma ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 20 November 2009 Rapport Dela Skrivet 20 November 2009 Jag är lite bortskämd, om man säger så. :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 20 November 2009 Rapport Dela Skrivet 20 November 2009 Va? Är det billigt i finland eller? Jag får 300:- i månaden och mina klasskamrater ligger på ungefär lika mycket.Jag överlever gott på mina 15€, har gått om pengar för nya spel, godis och sånt. Jag antar att ni inte har samma priser som i Sverige? 15€ = ~160kr Hade du fått 160kr så 4 månader per spel, och det om du sparar allt. Nu vet jag ju inte hur mycket sakerna kostar i Finland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 20 November 2009 Rapport Dela Skrivet 20 November 2009 1050 i månaden (omg rly? .D) sen får jag väl lite småsaker då och då. t ex fick vantar idag haha. Bor du hemma ? yes i do ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 21 November 2009 Rapport Dela Skrivet 21 November 2009 1050 i månaden (omg rly? .D) sen får jag väl lite småsaker då och då. t ex fick vantar idag haha. Bor du hemma ? yes i do ^^ Då har du ju riktigt bortskämda föräldrar och du är också bortskämd. Varför vill du ha så mycket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 21 November 2009 Rapport Dela Skrivet 21 November 2009 1050 i månaden (omg rly? .D) sen får jag väl lite småsaker då och då. t ex fick vantar idag haha. Bor du hemma ? yes i do ^^ Då har du ju riktigt bortskämda föräldrar och du är också bortskämd. Varför vill du ha så mycket? studiebidraget ffs! :_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 21 November 2009 Rapport Dela Skrivet 21 November 2009 1050 i månaden (omg rly? .D) sen får jag väl lite småsaker då och då. t ex fick vantar idag haha. Bor du hemma ? yes i do ^^ Då har du ju riktigt bortskämda föräldrar och du är också bortskämd. Varför vill du ha så mycket? studiebidraget ffs! :_ Japp, man tjänar ju så in i helvete på att bo hemma. Slipper stå för hyra, el, varmvatten och allt annat sådant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 21 November 2009 Rapport Dela Skrivet 21 November 2009 (redigerat) tvivlar på att 1050 räcker till hyra,vatten,el,mat osv. :P Redigerat 21 November 2009 av Motard4life Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 21 November 2009 Rapport Dela Skrivet 21 November 2009 tvivlar på att 1050 räcker till hyra,vatten,el,mat osv. :PStudielån, helgjobb m.m. Det jag syftade på är om att man bor hos sina föräldrar när man studerar sparar du en väldigt massa pengar för framtiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 22 November 2009 Rapport Dela Skrivet 22 November 2009 1050 i månaden (omg rly? .D) sen får jag väl lite småsaker då och då. t ex fick vantar idag haha. Bor du hemma ? yes i do ^^ Då har du ju riktigt bortskämda föräldrar och du är också bortskämd. Varför vill du ha så mycket? Yeah! Är riktigt bortskämd! Precis lika mycket som alla andra gymnasieelever (eller 15+?) i hela Sverige! Daaaaamn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.