Zhug Skrivet 1 November 2009 Rapport Dela Skrivet 1 November 2009 (redigerat) Idag var ju den hetaste matchen i allsvenskan i år, IFK Göteborg VS AIK. De lag som skulle vinna denna matchen skulle också vinna SM guld. IFK tog ledningen med 1-0 men det räckte inte. AIK vann med 1-2 och i slutet såg det ut som IFK spelarna inte orkade mer och bara kunde lägga sig ner o dö. Själv är jag Gaisare och jag är glad att AIK vann, så inte alla IFKare är så kaxiga. B) Vad tyckte ni om matchen? Visst hade AIK lite tur med ett ribb skott. Men jag tyckte att det ändå var rättvist. Redigerat 1 November 2009 av Zhug Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fowler Skrivet 1 November 2009 Rapport Dela Skrivet 1 November 2009 AIK! AIK! AIK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 1 November 2009 Rapport Dela Skrivet 1 November 2009 förjävlig rent utsagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 1 November 2009 Rapport Dela Skrivet 1 November 2009 förjävlig rent utsagt. Elr hur, men Gefle kommer igen nästa år! XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 1 November 2009 Rapport Dela Skrivet 1 November 2009 Sämsta och tråkigaste allsvenskan på länge? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TekkenWarrior Skrivet 1 November 2009 Rapport Dela Skrivet 1 November 2009 Allsvenskan suger. Svensk fotboll suger. Tyckte att IFK skulle vinna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet 1 November 2009 Rapport Dela Skrivet 1 November 2009 UNnamed: Luring. Jag är randig, men andra färger. Jag var positiv efter 45 minuer i Göteborg, sen efter 10 minuter eller nått försvann hoppet. IFK Pressade ju för hårt i första , tappade stinget och kunde inte ens hålla emot. Välförtjänt AIK, men Bajen ska fan inte ner, ner med BP och DIF. =D Sen kan jag skriva ett fett FUCK YOU. till alla som säger att IFK suger. De kom tvåa fast de tappade Söder, Johansson ( SKador) och Wernbloom och BJärsmyr som var två sjukt viktiga kuggar i laget. Imponerande, men tyvärr var äckliga de råttorna värda guldet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 1 November 2009 Rapport Dela Skrivet 1 November 2009 (redigerat) Inse, allsvenskan är fejkad. Troligt att 2 lag, efter 30 matcher hamnar på nästan exakt samma poäng och möter varandra sista matchen så att den absolut sista matchen spelas om guldet? Shouldn't think so =) Som tillägg på det kan ni ju räkna på vad ett fotbollslag tjänar på att spela 15 matcher med full publik eller 8 matcher med full publik och 7 med 1/3 publik.. Redigerat 1 November 2009 av Luxaxix Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 1 November 2009 Rapport Dela Skrivet 1 November 2009 Inse, allsvenskan är fejkad. Troligt att 2 lag, efter 30 matcher hamnar på nästan exakt samma poäng och möter varandra sista matchen så att den absolut sista matchen spelas om guldet? Shouldn't think so =) Som tillägg på det kan ni ju räkna på vad ett fotbollslag tjänar på att spela 15 matcher med full publik eller 8 matcher med full publik och 7 med 1/3 publik.. Skulle inte bli förvånad om allsvenskan är fake, jag kollar aldrig på fotboll, men det verkar ganska skumt att vinnaren av sista matchen vinner guld... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet 1 November 2009 Rapport Dela Skrivet 1 November 2009 (redigerat) Inse, allsvenskan är fejkad. Troligt att 2 lag, efter 30 matcher hamnar på nästan exakt samma poäng och möter varandra sista matchen så att den absolut sista matchen spelas om guldet? Shouldn't think so =) Som tillägg på det kan ni ju räkna på vad ett fotbollslag tjänar på att spela 15 matcher med full publik eller 8 matcher med full publik och 7 med 1/3 publik.. Okej, har den alltid varit så eller lyckades den bara vara jämn i år? Redigerat 1 November 2009 av Volbla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 1 November 2009 Rapport Dela Skrivet 1 November 2009 Inse, allsvenskan är fejkad. Troligt att 2 lag, efter 30 matcher hamnar på nästan exakt samma poäng och möter varandra sista matchen så att den absolut sista matchen spelas om guldet? Shouldn't think so =) Som tillägg på det kan ni ju räkna på vad ett fotbollslag tjänar på att spela 15 matcher med full publik eller 8 matcher med full publik och 7 med 1/3 publik.. Okej, har den alltid varit så eller lyckades den bara vara jämn i år? Likadant förra året. Både Elfsborg och AIK kunde vinna när den sista matchen spelades. Dock spelade de mot varsitt lag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 1 November 2009 Rapport Dela Skrivet 1 November 2009 Årets allsvenska var inget annat än ren skit.. Nästa års allsvenska bryr jag mig inte ett jävla skit om, ne, då blir det superettan.. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.