Hoppa till innehåll

Allsvenskan Är Slut, Vad Tyckte Ni?

Zhug

Rekommendera inlägg

Idag var ju den hetaste matchen i allsvenskan i år, IFK Göteborg VS AIK. De lag som skulle vinna denna matchen skulle också vinna SM guld. IFK tog ledningen med 1-0 men det räckte inte. AIK vann med 1-2 och i slutet såg det ut som IFK spelarna inte orkade mer och bara kunde lägga sig ner o dö. Själv är jag Gaisare och jag är glad att AIK vann, så inte alla IFKare är så kaxiga. B)

Vad tyckte ni om matchen? Visst hade AIK lite tur med ett ribb skott. Men jag tyckte att det ändå var rättvist.

Redigerat av Zhug
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 31
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

UNnamed: Luring. Jag är randig, men andra färger.

Jag var positiv efter 45 minuer i Göteborg, sen efter 10 minuter eller nått försvann hoppet. IFK Pressade ju för hårt i första , tappade stinget och kunde inte ens hålla emot. Välförtjänt AIK, men Bajen ska fan inte ner, ner med BP och DIF. =D

Sen kan jag skriva ett fett FUCK YOU. till alla som säger att IFK suger. De kom tvåa fast de tappade Söder, Johansson ( SKador) och Wernbloom och BJärsmyr som var två sjukt viktiga kuggar i laget. Imponerande, men tyvärr var äckliga de råttorna värda guldet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Inse, allsvenskan är fejkad. Troligt att 2 lag, efter 30 matcher hamnar på nästan exakt samma poäng och möter varandra sista matchen så att den absolut sista matchen spelas om guldet?

Shouldn't think so =)

Som tillägg på det kan ni ju räkna på vad ett fotbollslag tjänar på att spela 15 matcher med full publik eller 8 matcher med full publik och 7 med 1/3 publik..

Redigerat av Luxaxix
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Inse, allsvenskan är fejkad. Troligt att 2 lag, efter 30 matcher hamnar på nästan exakt samma poäng och möter varandra sista matchen så att den absolut sista matchen spelas om guldet?

Shouldn't think so =)

Som tillägg på det kan ni ju räkna på vad ett fotbollslag tjänar på att spela 15 matcher med full publik eller 8 matcher med full publik och 7 med 1/3 publik..

Skulle inte bli förvånad om allsvenskan är fake, jag kollar aldrig på fotboll, men det verkar ganska skumt att vinnaren av sista matchen vinner guld...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Shouldn't think so =)

Okej, har den alltid varit så eller lyckades den bara vara jämn i år?

Redigerat av Volbla
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Shouldn't think so =)

Okej, har den alltid varit så eller lyckades den bara vara jämn i år?

Likadant förra året. Både Elfsborg och AIK kunde vinna när den sista matchen spelades. Dock spelade de mot varsitt lag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...