laynus Skrivet 2 November 2009 Rapport Dela Skrivet 2 November 2009 (redigerat) Hej jag har just byggt V1 av coczo.se som är min Portfolio just nu! Jag vill gärna veta vad som är bra och vad som jag kan förbättra! Så vad tycks? www.coczo.se UPDDATERING! www.coczo.se Har nu fått ny design och allt! Wordpress har ersatts av nya Coczo cms som källkoden kommer släppas på sidan snart! Redigerat 25 Januari 2011 av datornord Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GTiedtke Skrivet 2 November 2009 Rapport Dela Skrivet 2 November 2009 (redigerat) Tycker du använder spegling lite för mycket. Helst bara längst ner. Sen kan du gärna byta den gråa meny raden till typ blå eller nåt :) Lägg även till en favicon... Redigerat 2 November 2009 av GTie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 2 November 2009 Rapport Dela Skrivet 2 November 2009 Har du lite kundskaper? så vad vet du om kunderna? OnT: gillar designen kankse lite mycket blått Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 2 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2009 (redigerat) kunderna jag har inga kunder jag hade en på väg men vart inget av vad jag vet men fall du vill se vad jag gjorde åt en nästan så här är det: kaktuszone Vad gäller det blå ska jag försöka fixa in några andra färger! 40200: Har du kollat på Om mig? EDIT: favicon är fixad! Redigerat 2 November 2009 av datornord Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 15 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 November 2009 (redigerat) SIDAN UPPDATERAD! Jag har fixat ny logo sen har sidan blivit wordpress!(den syns inte!) Redigerat 15 November 2009 av datornord Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 15 November 2009 Rapport Dela Skrivet 15 November 2009 (redigerat) Jag tyckte inte att det var så snyggt med bara blå design. Logon var snygg! Redigerat 15 November 2009 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 15 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 November 2009 Jag ska fixa tillbaka den blå i v2! Och logon fixa jag och vart nöjd med :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 15 November 2009 Rapport Dela Skrivet 15 November 2009 (redigerat) Funkar inte om man använder länken http://coczo.se/irlc.coczo.se , som det står på din hemsida. Det funkar på den här länken: http://irlc.coczo.se/ Redigerat 15 November 2009 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 15 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 November 2009 Funkar inte om man använder länken http://coczo.se/irlc.coczo.se , som det står på din hemsida. Det funkar på den här länken: http://irlc.coczo.se/fixatnån mer sak sidan saknar? kontakta mig är på väg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 17 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 17 November 2009 Kan nu bekräfta att första december kommer coczo.se v2 släppas med jul style! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 17 November 2009 Rapport Dela Skrivet 17 November 2009 Kan nu bekräfta att första december kommer coczo.se v2 släppas med jul style! Det är okey om jag "snor" idén lite va? Tycker annars att din sida har blivit mycket snyggare än förut :). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 19 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 November 2009 Nu har jag svårt att bestämma mig fall jag ska bygga vidare på den jag har nu eller att v2 blir så här vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.