jj94 Skrivet 2 November 2009 Rapport Dela Skrivet 2 November 2009 Funderar på att köpa GH3 + 2 Wired Guitars från cdon för 399 spänn. Är det värt pengarna? Eller borde jag vänta tills jag har mer pengar och köpa GH5 + 1 Wireless Guitar? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 2 November 2009 Rapport Dela Skrivet 2 November 2009 det är värt pengarna ja :P Gh3 är den bästa gh man kan köpa så varför inte? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 3 November 2009 Rapport Dela Skrivet 3 November 2009 Hade inte du redan GH3? :huh: Iaf så är det väl ett rätt så bra pris. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 6 November 2009 Rapport Dela Skrivet 6 November 2009 bra pris, dock är väll inte de trådade gitarrerna de bästa, men de funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 7 November 2009 Rapport Dela Skrivet 7 November 2009 Det är lätt värt det! Enligt mig är det ett av de bästa GH-spelen. Sen som underwar sa, gitarrerna är väl inte de bästa, men de funkar ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 14 November 2009 Rapport Dela Skrivet 14 November 2009 GH3 är klart roligast av alla GH spelen om man vill inte vill köra i band. Go for it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 18 November 2009 Rapport Dela Skrivet 18 November 2009 Ja klart Köp det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.