laynus Skrivet 6 November 2009 Rapport Dela Skrivet 6 November 2009 Vad blir skillnaden om man skulle uppdatera från xp till windows7? Ja förutom det som nämns i prophets länk. det går ej för du måste installera helt ny! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 6 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 6 November 2009 Okej, nån som kan länka till någon sida där man kan köpa Windows 7 till ett bra pris? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 6 November 2009 Rapport Dela Skrivet 6 November 2009 Om du har csn får du 55% rabatt, annars webhallen har relativt billigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 6 November 2009 Rapport Dela Skrivet 6 November 2009 Det enda jag har märkt är att spel-prestandan har sjunkit. Dock så handlar det om laddningstider som har ökat med högst 5 sekunder. Själva uppstarten av datorn etc tycker jag nästan går snabbare och då har jag ändå en ~4 år gammal dator. Hur längesen var det sedan du diskdefragmenterade hårddisken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 6 November 2009 Rapport Dela Skrivet 6 November 2009 Det enda jag har märkt är att spel-prestandan har sjunkit. Dock så handlar det om laddningstider som har ökat med högst 5 sekunder. Själva uppstarten av datorn etc tycker jag nästan går snabbare och då har jag ändå en ~4 år gammal dator. Hur längesen var det sedan du diskdefragmenterade hårddisken? Höhö... Hur längesen var det vi snackade första gången? ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 6 November 2009 Rapport Dela Skrivet 6 November 2009 (redigerat) Tjena! Jag har börjat fundera på att skaffa Windows 7. Men är det värt det? Är det bättre än Vista? Vill ju inte slösa pengar på något som visar sig vara dåligt. jag tycker du ska vänta ett litet tag till ;-) det kommer säkert komma lite info om att det finns buggar. så vänta och se. låt andra ta smällen sen köper du W 7. btw: man har ju knappt hunnit ut med drivrutiner till vista till vissa pogram. och det kommer säkert dröja ett tag att få ut drivrutiner till windows 7 också. Redigerat 6 November 2009 av 90LIVE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 6 November 2009 Rapport Dela Skrivet 6 November 2009 jag tänker hålla kvar vid xp ett tag till. För att xp är fortfarande snabbast. Jag har testa win7 ultimate när det var ute på beta. Men jag håller mig kvar tills den första service packen kommer. Och så blir det inte lika bra installation fall du köper uppgradering. det blir väl bättre om man gör det själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 6 November 2009 Rapport Dela Skrivet 6 November 2009 Någon som har lust att posta ett ss på startmeny+backgrundsbild? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 6 November 2009 Rapport Dela Skrivet 6 November 2009 http://img214.imageshack.us/img214/8015/28743393.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 6 November 2009 Rapport Dela Skrivet 6 November 2009 Det enda jag har märkt är att spel-prestandan har sjunkit. Dock så handlar det om laddningstider som har ökat med högst 5 sekunder. Själva uppstarten av datorn etc tycker jag nästan går snabbare och då har jag ändå en ~4 år gammal dator. Hur längesen var det sedan du diskdefragmenterade hårddisken? Höhö... Hur längesen var det vi snackade första gången? ^^ ...Det är nog därför det tar så länge att boota och ladda spel då... Testa defragmentera med en tredje parts defragmenterare ( windows inbyggda suger. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 6 November 2009 Rapport Dela Skrivet 6 November 2009 Det enda jag har märkt är att spel-prestandan har sjunkit. Dock så handlar det om laddningstider som har ökat med högst 5 sekunder. Själva uppstarten av datorn etc tycker jag nästan går snabbare och då har jag ändå en ~4 år gammal dator. Hur längesen var det sedan du diskdefragmenterade hårddisken? Höhö... Hur längesen var det vi snackade första gången? ^^ ...Det är nog därför det tar så länge att boota och ladda spel då... Testa defragmentera med en tredje parts defragmenterare ( windows inbyggda suger. ) Boota gick snabbare =) Men jag tror att det beror på att min processor är sämsta delen i datorn :) Hårddisken är den bästa (y) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 6 November 2009 Rapport Dela Skrivet 6 November 2009 (redigerat) Tycker helt klart det är värt att uppgradera till windows 7. Funkar snabbare och ser snyggare ut än xp imo. Spelprestandan har inte sjunkit av vad jag har märkt hittills tycker snarare att det funkar bättre för mig. Har inte märkt av några buggar än, kör ultimate versionen btw. Redigerat 6 November 2009 av g1zm0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.