Gäst Crazyshit Skrivet 6 November 2009 Rapport Dela Skrivet 6 November 2009 (redigerat) Tjenare! Har gjort en sida som jag gärna skulle vilja ha feedback på! :D www.logfan.webatu.com Har gjort den med Html och css. Gästboken kommer från en gratis sida och har en massa reklam på sig, Ska dock ta och försöka fixa ihop en egen när jag orkar (Och kan :D). OBS:Använd inte IE för att kolla på sidan, Ser helt konstigt ut då. Använd hellre: Firefox,Opera,google chrome och alla dem andra :D Redigerat 6 November 2009 av Crazyshit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fender Skrivet 6 November 2009 Rapport Dela Skrivet 6 November 2009 Den var ju cool ju! :) Gillar sidor som är väldigt basic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 6 November 2009 Rapport Dela Skrivet 6 November 2009 Herregud, vilken dåligt designad hemsida. Hur hade du tänkt? Gå tillbaks till skrivbordet och gör om allt. Man ser att du är nybörjare inom kodning. Tråkiga färger, nä usch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 6 November 2009 Rapport Dela Skrivet 6 November 2009 Herregud, vilken dåligt designad hemsida. Hur hade du tänkt? Gå tillbaks till skrivbordet och gör om allt. Man ser att du är nybörjare inom kodning. Tråkiga färger, nä usch. Kommer från killen som inte kan ett skit om kodning. Tack Fender :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 6 November 2009 Rapport Dela Skrivet 6 November 2009 Sidan ser cp ut i mitt FF Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 6 November 2009 Rapport Dela Skrivet 6 November 2009 Herregud, vilken dåligt designad hemsida. Hur hade du tänkt? Gå tillbaks till skrivbordet och gör om allt. Man ser att du är nybörjare inom kodning. Tråkiga färger, nä usch. Kommer från killen som inte kan ett skit om kodning. Tack Fender :D Det är sant.. Texten går in i den vita ramen, svart bakgrund och vit text? Nej tack, dålig svenska på det också. Samt att det inte är något mer än simpel kodning, "cleck thes button and tjange text in sqaure! yesbox" Väldigt dålig sida, inte ens värd att sätta upp på internet, du borde fixa mer webdesign på den. Mycket mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 6 November 2009 Rapport Dela Skrivet 6 November 2009 Herregud, vilken dåligt designad hemsida. Hur hade du tänkt? Gå tillbaks till skrivbordet och gör om allt. Man ser att du är nybörjare inom kodning. Tråkiga färger, nä usch. Kommer från killen som inte kan ett skit om kodning. Tack Fender :D Lär dig tåla kritik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 6 November 2009 Rapport Dela Skrivet 6 November 2009 Yeye, Får väl fixa designen lite. Bara att jag aldrig tycker om min design :(. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 6 November 2009 Rapport Dela Skrivet 6 November 2009 (redigerat) Yeye, Får väl fixa designen lite. Bara att jag aldrig tycker om min design :(. Då kanske du ska fundera på att lägga ner? -.- Skämt åsido. Ha aldrig en svart webbsida (Om det inte finns ett syfte). En ljusare är mycket lättare att läsa och ögonen trivs bätte = Fler besökare. Redigerat 6 November 2009 av Luxaxix Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 6 November 2009 Rapport Dela Skrivet 6 November 2009 Yeye, Får väl fixa designen lite. Bara att jag aldrig tycker om min design :(. Då kanske du ska fundera på att lägga ner? -.- Skämt åsido. Ha aldrig en svart webbsida (Om det inte finns ett syfte). En ljusare är mycket lättare att läsa och ögonen trivs bätte = Fler besökare. Svart ftw :P Hehe,Men vete fan hur jag ska göra den! Jag ritar några bilder i paint hur designen kunde se ut så kan väl ni säga vilka som ser snygga ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fender Skrivet 6 November 2009 Rapport Dela Skrivet 6 November 2009 Posta dom här så kan du få hjälp att förbättra dom om dom skulle vara mindre bra. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 6 November 2009 Rapport Dela Skrivet 6 November 2009 Ägd Crazyshit. Han är inte n00b på att programmera btw. Bara inte bra i html, css. Han är bra på gml. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.