Hoppa till innehåll

Mår Dåligt I Skolan


timi3
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 72
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag mår väldigt dåligt i skolan pga jag blir mobbad av några tjejer och killar pga att jag är från finland och spelar "konstiga" onlinespel. Dem brukar kalla mig för "finnjävel", bög osv...

 

Jag har sagt till läraren och har fått gått till kuratorn ett par gånger men dem fortsätter. Vad ska jag göra?

 

Snälla svara

Vad vill du att vi ska göra för dig egentligen? Vi ger ju inte precis bättre svar än din familj gör > och jag menar om du frågar oss, så borde du nog ha frågat din familj först. Har du inte det, är det bäst att du gör det innan jag börjar skratta.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag mår väldigt dåligt i skolan pga jag blir mobbad av några tjejer och killar pga att jag är från finland och spelar "konstiga" onlinespel. Dem brukar kalla mig för "finnjävel", bög osv...

 

Jag har sagt till läraren och har fått gått till kuratorn ett par gånger men dem fortsätter. Vad ska jag göra?

 

Snälla svara

Vad vill du att vi ska göra för dig egentligen? Vi ger ju inte precis bättre svar än din familj gör > och jag menar om du frågar oss, så borde du nog ha frågat din familj först. Har du inte det, är det bäst att du gör det innan jag börjar skratta.

 

Det är inte alltid lika lätt att fråga sin familj. Så du menar att barn som har det svårt i skolan inte borde ringa bris om dom inte har pratat med sin familj först? Han frågar ju om råd.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Visste du att en majoritet kommer från Finland här på fuska?

 

Jag brukar slå den som säger en minsta sak om mig.

Majoritet och Majoritet.

 

Det är väl en 20-30 medlemmar som är från Finland här, men knappast någon majoritet. Så många är det inte som lär sig Svenska i Finland.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst patrikking

men lilla fuska skull du int visa öö fittan XD Lå+ps<pdkaslödkasajklrjdaskl knulla kukebn i olonet jag är en nörwkodfkldsjkfsdkjfksdjfsdjfils kukes balle

Har du prolem?!

Om jag va du skulle jag gått fram till han som bestämmer och slagot ur skiten ur honom!

 

 

eller en dag om du nu har kompisar, kallat på dom och gått till hans hus på natten och tända på eller kasta en smokebomb

 

Ellr när alla ser så ska du slå skite ur honom så kommer alla säga omg han slog honom! Han är min kompis! och sånt.

va inte rädd, dom uffa är alltid dom svagaste ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad du än gör, lyd INTE patrikkings "råd". :_

 

Prata med föräldrar, kurator, lärare, BRIS, inte vet jag, men du måste berätta för någon annan än några ungdomar på internet om du vill att något ska hända.

Redigerat av Skillcollect
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, om du tror att slå ner någon kommer ge honom något utöver utskällningar och besök hos rektorn har jag ett problem

iallafall bättre än att bli mobbad i hela sitt liv

 

Så du tror att hans framtida kollegor kommer att reta honom för att han är delvis från finland och spelar onlinespel? Redigerat av Hivee
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...