Vendetta Skrivet 9 November 2009 Rapport Dela Skrivet 9 November 2009 Byt skola i värsta fall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 9 November 2009 Rapport Dela Skrivet 9 November 2009 Jag mår väldigt dåligt i skolan pga jag blir mobbad av några tjejer och killar pga att jag är från finland och spelar "konstiga" onlinespel. Dem brukar kalla mig för "finnjävel", bög osv... Jag har sagt till läraren och har fått gått till kuratorn ett par gånger men dem fortsätter. Vad ska jag göra? Snälla svara Vad vill du att vi ska göra för dig egentligen? Vi ger ju inte precis bättre svar än din familj gör > och jag menar om du frågar oss, så borde du nog ha frågat din familj först. Har du inte det, är det bäst att du gör det innan jag börjar skratta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fender Skrivet 10 November 2009 Rapport Dela Skrivet 10 November 2009 Jag mår väldigt dåligt i skolan pga jag blir mobbad av några tjejer och killar pga att jag är från finland och spelar "konstiga" onlinespel. Dem brukar kalla mig för "finnjävel", bög osv... Jag har sagt till läraren och har fått gått till kuratorn ett par gånger men dem fortsätter. Vad ska jag göra? Snälla svara Vad vill du att vi ska göra för dig egentligen? Vi ger ju inte precis bättre svar än din familj gör > och jag menar om du frågar oss, så borde du nog ha frågat din familj först. Har du inte det, är det bäst att du gör det innan jag börjar skratta. Det är inte alltid lika lätt att fråga sin familj. Så du menar att barn som har det svårt i skolan inte borde ringa bris om dom inte har pratat med sin familj först? Han frågar ju om råd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 12 November 2009 Rapport Dela Skrivet 12 November 2009 Försök hitta svagheter hos dom som nån annan sa. Jag tycker det är nicet att du kommer från Finland. Min pappa gör det :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drmusicz Skrivet 12 November 2009 Rapport Dela Skrivet 12 November 2009 Visste du att en majoritet kommer från Finland här på fuska? Jag brukar slå den som säger en minsta sak om mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 12 November 2009 Rapport Dela Skrivet 12 November 2009 Visste du att en majoritet kommer från Finland här på fuska? Jag brukar slå den som säger en minsta sak om mig. Majoritet och Majoritet. Det är väl en 20-30 medlemmar som är från Finland här, men knappast någon majoritet. Så många är det inte som lär sig Svenska i Finland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 12 November 2009 Rapport Dela Skrivet 12 November 2009 (redigerat) Finlandssvenskarna är en rejäl bunt, på runt 500.000 (Av finlands befolkning) och för att få reda på vem som är det behöver man bara se om de vet vad "pleppo" är. Redigerat 12 November 2009 av DonaldDuck Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SneekerN Skrivet 13 November 2009 Rapport Dela Skrivet 13 November 2009 Jag brukade bli mobbad i 6 - 8. Efter det bytte jag skola och nu är jag skitpoppis i nian. Bytte dock 4 skolor tills jag hittade den bästa. Du måste engagera dig för att må bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst patrikking Skrivet 13 November 2009 Rapport Dela Skrivet 13 November 2009 men lilla fuska skull du int visa öö fittan XD Lå+ps<pdkaslödkasajklrjdaskl knulla kukebn i olonet jag är en nörwkodfkldsjkfsdkjfksdjfsdjfils kukes balle Har du prolem?! Om jag va du skulle jag gått fram till han som bestämmer och slagot ur skiten ur honom! eller en dag om du nu har kompisar, kallat på dom och gått till hans hus på natten och tända på eller kasta en smokebomb Ellr när alla ser så ska du slå skite ur honom så kommer alla säga omg han slog honom! Han är min kompis! och sånt. va inte rädd, dom uffa är alltid dom svagaste ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 13 November 2009 Rapport Dela Skrivet 13 November 2009 (redigerat) Vad du än gör, lyd INTE patrikkings "råd". :_ Prata med föräldrar, kurator, lärare, BRIS, inte vet jag, men du måste berätta för någon annan än några ungdomar på internet om du vill att något ska hända. Redigerat 13 November 2009 av Skillcollect Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 13 November 2009 Rapport Dela Skrivet 13 November 2009 Ja, om du tror att slå ner någon kommer ge honom något utöver utskällningar och besök hos rektorn har jag ett problem Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 13 November 2009 Rapport Dela Skrivet 13 November 2009 (redigerat) Ja, om du tror att slå ner någon kommer ge honom något utöver utskällningar och besök hos rektorn har jag ett problem iallafall bättre än att bli mobbad i hela sitt liv Så du tror att hans framtida kollegor kommer att reta honom för att han är delvis från finland och spelar onlinespel? Redigerat 13 November 2009 av Hivee Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.