Fjeddo Skrivet 7 November 2009 Rapport Dela Skrivet 7 November 2009 (redigerat) Tjena! Jo, jag vet att det finns många trådar om spel, men har ändå inte hittat något som passar mig. Det är så här att jag vill ha något spel i julklapp, men hittar inget som jag verkligen vill ha. Jag gillar det mesta, allt från NHL-spel till Halo-spel. Jag har redan bokat Morden Warfare 2, jag har redan Halo-spelen, har nhl 10. Men ni får gärna skriva era topp 5! Redigerat 7 November 2009 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 7 November 2009 Rapport Dela Skrivet 7 November 2009 (redigerat) Topp 5 spel som släpps nu till höst/vintern, alltså? Hmm... orkar inte göra en topplista, men Dragon Age, Left 4 Dead 2 eller kanske Assassin's Creed 2? Redigerat 7 November 2009 av Fruktnystan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 7 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 November 2009 DEt får gärna vara spel som släpps här innan jul, men det kan vara andra spel som redan finns ute. Men tack för tipsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 8 November 2009 Rapport Dela Skrivet 8 November 2009 Street Fighter IV Batman Arkham Asylum Fable II Halo 3: ODST (om du inte har det) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 9 November 2009 Rapport Dela Skrivet 9 November 2009 Assassin`s Creed 2, Batman: Arkham Asylum, The Orange Box, Fallout 3, Mass Effect, Bioshock, GTA: Episodes from Liberty City, Gears of War 1 och 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 12 November 2009 Rapport Dela Skrivet 12 November 2009 Resident evil 5 och Fable II , dem är awesome ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 12 November 2009 Rapport Dela Skrivet 12 November 2009 Resident evil 5 och Fable II , dem är awesome ;)Skulle nog välja Batman arkham asylum framför fable II.. Det var en ren besvikelse om man jämför med Ettan... Men RE5 Håller jag med om hårt ! :D Det är love Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 13 November 2009 Rapport Dela Skrivet 13 November 2009 Left 4 Dead 2 och Batman Arkham Asylum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 14 November 2009 Rapport Dela Skrivet 14 November 2009 GTA4 Imo. Finns Episodes from Liberty City också, men inte säker ifall man går miste av lite story om man köper endast "expansionen". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 16 November 2009 Rapport Dela Skrivet 16 November 2009 Gears of War 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CRAAZY Skrivet 20 November 2009 Rapport Dela Skrivet 20 November 2009 Fifa 10... skaffa live om du inte har de och spela online! De e skit kul!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.