Fjeddo Skrivet 9 November 2009 Rapport Dela Skrivet 9 November 2009 Jag har en väldigt jobbig vana. Jag blinkar jättehårt med ögonen hela tiden. Det är som att jag är "beroende". Jag kommer ihåg att jag började en gång i stugan, vet dock inte varför. Men har lyckats minska på det i alla fall :P (medvetet, men kan inte sluta xD). Jag brukar också bita mig i underläppen när jag konstcentrerar mig extra mycket på något (omedvetet). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 9 November 2009 Rapport Dela Skrivet 9 November 2009 En riktigt konstig vana jag har, är att när vi är ute och åker bil, så är jag tvungen att sitta och kolla på vindrutetorkarna, och hoppas på att de "hoppar" över varje lyktstolpe eller något. Är jag ensam om det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 9 November 2009 Rapport Dela Skrivet 9 November 2009 En riktigt konstig vana jag har, är att när vi är ute och åker bil, så är jag tvungen att sitta och kolla på vindrutetorkarna, och hoppas på att de "hoppar" över varje lyktstolpe eller något. Är jag ensam om det? Jag brukar följa the 'fence' som följer med E22:an när jag åker till Kalmar. Och så brukar jag kolla på dom dära små röd-vita stolparna och blinka varje gång jag ser den åka förbi mig,. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 10 November 2009 Rapport Dela Skrivet 10 November 2009 Jag börjar alltid sjunga i belive i can fly. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 10 November 2009 Rapport Dela Skrivet 10 November 2009 En riktigt konstig vana jag har, är att när vi är ute och åker bil, så är jag tvungen att sitta och kolla på vindrutetorkarna, och hoppas på att de "hoppar" över varje lyktstolpe eller något. Är jag ensam om det? Jag brukar också tänka så Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 10 November 2009 Rapport Dela Skrivet 10 November 2009 Jag har en väldigt jobbig vana. Jag blinkar jättehårt med ögonen hela tiden. Det är som att jag är "beroende". Jag kommer ihåg att jag började en gång i stugan, vet dock inte varför. Men har lyckats minska på det i alla fall :P (medvetet, men kan inte sluta xD). Jag brukar också bita mig i underläppen när jag konstcentrerar mig extra mycket på något (omedvetet). Jag brukar också blinka hårt :P En riktigt konstig vana jag har, är att när vi är ute och åker bil, så är jag tvungen att sitta och kolla på vindrutetorkarna, och hoppas på att de "hoppar" över varje lyktstolpe eller något. Är jag ensam om det?Brukar jag också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 10 November 2009 Rapport Dela Skrivet 10 November 2009 En riktigt konstig vana jag har, är att när vi är ute och åker bil, så är jag tvungen att sitta och kolla på vindrutetorkarna, och hoppas på att de "hoppar" över varje lyktstolpe eller något. Är jag ensam om det? Jag brukar följa the 'fence' som följer med E22:an när jag åker till Kalmar. Och så brukar jag kolla på dom dära små röd-vita stolparna och blinka varje gång jag ser den åka förbi mig,. Jag med fast jag blinkar inte på dom röd-vita stolparna/vit-svarta stolparna utan börjar att nicka huvudet varje gång bilen åker förbi en. Lite konstigt tycker jag, men vad ska man göra när man har tråkigt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 10 November 2009 Rapport Dela Skrivet 10 November 2009 (redigerat) En riktigt konstig vana jag har, är att när vi är ute och åker bil, så är jag tvungen att sitta och kolla på vindrutetorkarna, och hoppas på att de "hoppar" över varje lyktstolpe eller något. Är jag ensam om det? Samma här. Och även att vindrutetorkarna ska åka upp och ner i takt med musiken (om musik spelas i bilen) XD. Redigerat 10 November 2009 av Cakeguy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 10 November 2009 Rapport Dela Skrivet 10 November 2009 Blir helt skakig när jag inte har fotstöd (baslådan) vid datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 10 November 2009 Rapport Dela Skrivet 10 November 2009 Mjo, brukar sitta och låtsas att bilen hoppar mellan pinnarna vid vägkanten och den måste landa mellan pinnarna. Sen biter jag alltid av skinnet på underläppen, riktigt dålig vana =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 10 November 2009 Rapport Dela Skrivet 10 November 2009 Brukar låtsas att jag det är nåt tv spel och att jag inte får nudda lyktstolparna med ögonen ... jag måste hoppa över dom med med ögonen annars förlorar jag och får typ ångest o_O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet 10 November 2009 Rapport Dela Skrivet 10 November 2009 Att jag biter på naglarna. Hållit på med det i nu sex år och försökt sluta men det går inte. Hade en gång slutat och dem växte rejält men började igen. Det är renare att slicka på undersidan av en toalettring än att bita på sina naglar. Det borde få dig att sluta med det :lol: Hjälpte mig iaf ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.