Champagne Skrivet 21 November 2009 Rapport Dela Skrivet 21 November 2009 Hade redovisning i 6an med powerpoint.... Själv redovisade jag om Slipknot <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 22 November 2009 Rapport Dela Skrivet 22 November 2009 Hade redovisning i 6an med powerpoint.... Själv redovisade jag om Slipknot <3 Vår skola är för fattig för såna grejer ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 23 November 2009 Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 Slappna av och förberedd dig inte för mycket. Bara läs på ämnet så vet du vad det handlar om när du ser stödorden, du behöver inte formulera det likadant varje gång. De redovisningarna som gått bäst för mig är faktiskt de som jag förberett mig minst inför, det blir mer spontant och avslappnat då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 28 November 2009 Rapport Dela Skrivet 28 November 2009 Slappna av och förberedd dig inte för mycket. Bara läs på ämnet så vet du vad det handlar om när du ser stödorden, du behöver inte formulera det likadant varje gång. De redovisningarna som gått bäst för mig är faktiskt de som jag förberett mig minst inför, det blir mer spontant och avslappnat då. +1 Som sagt, du behöver inte kunna allt som står. Så länge du vet vad du ska säga ungefär så kan du formulera de exakta orden när du står där framme. Jag brukar inte heller förbereda mig så mycket inför redovisningar, annars känns det som om jag "drömmer" bort mig i det jag säger och blir lite frånvarande. Utan allt förberett måste du fortfarande tänka om man säger så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.