fishmaster Skrivet 13 November 2009 Rapport Dela Skrivet 13 November 2009 Lika mycket tur och otur som vilken dag som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 13 November 2009 Rapport Dela Skrivet 13 November 2009 Får troligt vis ig på dagens matte prov. Skulle Gps mäta hojen också börjar det snöa -_- det är vad som hänt idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 13 November 2009 Rapport Dela Skrivet 13 November 2009 Det snöade men den smälte när den kom till marken. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 13 November 2009 Rapport Dela Skrivet 13 November 2009 Bråkade med nån snubbe på träningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 13 November 2009 Rapport Dela Skrivet 13 November 2009 Runescape lagga lite. Fick ingen xp i wc :-( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 13 November 2009 Rapport Dela Skrivet 13 November 2009 Inget har hänt mig :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 13 November 2009 Rapport Dela Skrivet 13 November 2009 Tappade min mobil för första gången idag :/ men den blev inte skadad precis :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 13 November 2009 Rapport Dela Skrivet 13 November 2009 Enda oturen jag har fått idag är utskällning av Dave37 på Skype. Fast det var mest roligt och slutade i asg tbh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 13 November 2009 Rapport Dela Skrivet 13 November 2009 Uhmmm...jag glömde penna och sudd till 2 lektioner i raken, men jag fick låna av lärarna så det gjorde inte så mycket. Enda "oturen" jag haft idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 13 November 2009 Rapport Dela Skrivet 13 November 2009 sluta lektion kl 11. kom på att lektion kl 13 hade jag prov. så jag åkte hem mellan den timmen för att läsa på, läste på, fick springa till bussen för att hinna, kom till skolan. ingen var där. lektionen var inställd. jag fick damp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 13 November 2009 Rapport Dela Skrivet 13 November 2009 Det har varit jättehemskt, det var ett SO prov som jag klarade perfekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vega Skrivet 13 November 2009 Rapport Dela Skrivet 13 November 2009 Det snöade men den smälte när den kom till marken. :(Ja, vi i Göteborg har det inte lätt. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.