Rude Skrivet 14 November 2009 Rapport Dela Skrivet 14 November 2009 Hej när jag var 9 år så såg jag på simpsons och såg Homer simpsons sälja sin själ för en munk. :P När jag blev 10 fick jag veta att jag skulle ha tandställning i 6 år till, jag blev för tvilad för jag var mobbad för min tandställning. Så då gjorde jag som homer och sa ''jag säljer min själ för att slippa tandställning'' jag är inte rå kristen men vet inte riktigt vad jag ska tro. Måste man göra någon ritual för att sälja sin soul? Jag är ganska orolig för att jag ska komma till helvetet, jag är inte döpt heller. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 14 November 2009 Rapport Dela Skrivet 14 November 2009 Hej när jag var 9 år så såg jag på simpsons och såg Homer simpsons sälja sin själ för en munk. :P När jag blev 10 fick jag veta att jag skulle ha tandställning i 6 år till, jag blev för tvilad för jag var mobbad för min tandställning. Så då gjorde jag som homer och sa ''jag säljer min själ för att slippa tandställning'' jag är inte rå kristen men vet inte riktigt vad jag ska tro. Måste man göra någon ritual för att sälja sin soul? Jag är ganska orolig för att jag ska komma till helvetet, jag är inte döpt heller. Hur gammal är du nu? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 14 November 2009 Rapport Dela Skrivet 14 November 2009 Det bestämmer du själv om det finns eller inte, du har en sanning och det är din egen ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 14 November 2009 Rapport Dela Skrivet 14 November 2009 Nä tror inte det är sant. Tycker bara allt sånt är så löjligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rude Skrivet 14 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 14 November 2009 jag är 12. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 14 November 2009 Rapport Dela Skrivet 14 November 2009 Jag är rätt så övertygad om att du inte kommer lyckas sälja någon själ. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rude Skrivet 14 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 14 November 2009 jag vet inte om det är något att gå efter men på 2½ men så blir charlie ihop med en satanist och hon ska försöka få jake att sälja sin själ, då gör dom ett pentagram med ljus, man kanske måste göra någon ritual och inte bara säga det rakt ut? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 14 November 2009 Rapport Dela Skrivet 14 November 2009 Är det inte Charlie som ska sälja sin själ? I vilket fall som helst är det en TV-serie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rude Skrivet 14 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 14 November 2009 det är ju simpsons också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 14 November 2009 Rapport Dela Skrivet 14 November 2009 http://mimg.ugo.com/200910/11727/facepalm.jpg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 14 November 2009 Rapport Dela Skrivet 14 November 2009 (redigerat) Dra ner på TV-tittandet tills du blir lite äldre :P . Men ärligt talat så kan jag garantera dig att du inte kommer lyckas sälja din själ. Redigerat 14 November 2009 av Mezox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 14 November 2009 Rapport Dela Skrivet 14 November 2009 För att en själ inte är något annat än en abstrakt symbolisering av livet. Den existerar inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg