4dd3aCiD Skrivet 26 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2010 Fråga vad hennes bröststorlek är så vet hon att du är seriös. Jo, den och om de är oskuld eller inte. Snackade med en het tjej om sådana saker, var riktigt roligt :) Var nära att det blev något, men jag orkade inte med en fjortis... Du kan ju också fråga om hon föredrar kondom eller P-piller. Eller om hon tar den i prutten. chord +1 - Du kan ju fråga henne allmänna grejer först. Så hon inte tror att du är något pervo först. T_T azba +2 (fin bild baj teh waj.)- Eller fråga om hon gillar alkohol. Eller fråga om hon vill se dina pokémon. Det går alltid hem ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 27 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2010 Fråga vad hennes bröststorlek är så vet hon att du är seriös. Jo, den och om de är oskuld eller inte. Snackade med en het tjej om sådana saker, var riktigt roligt :) Var nära att det blev något, men jag orkade inte med en fjortis... Du kan ju också fråga om hon föredrar kondom eller P-piller. Eller om hon tar den i prutten. chord +1 - Du kan ju fråga henne allmänna grejer först. Så hon inte tror att du är något pervo först. T_T azba +2 (fin bild baj teh waj.) - Eller fråga om hon gillar alkohol. Eller fråga om hon vill se dina pokémon. Det går alltid hem ;) Eller om hon vill se hans "pokémon". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 28 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2010 Fråga vad hennes bröststorlek är så vet hon att du är seriös. Jo, den och om de är oskuld eller inte. Snackade med en het tjej om sådana saker, var riktigt roligt :) Var nära att det blev något, men jag orkade inte med en fjortis... Du kan ju också fråga om hon föredrar kondom eller P-piller. Eller om hon tar den i prutten. chord +1 - Du kan ju fråga henne allmänna grejer först. Så hon inte tror att du är något pervo först. T_T azba +2 (fin bild baj teh waj.) - Eller fråga om hon gillar alkohol. Eller fråga om hon vill se dina pokémon. Det går alltid hem ;) Eller om hon vill se hans "pokémon". Vore det inte bättre att fråga om hon vill se hans Ekans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 28 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2010 Fråga vad hennes bröststorlek är så vet hon att du är seriös. Jo, den och om de är oskuld eller inte. Snackade med en het tjej om sådana saker, var riktigt roligt :) Var nära att det blev något, men jag orkade inte med en fjortis... Du kan ju också fråga om hon föredrar kondom eller P-piller. Eller om hon tar den i prutten. chord +1 - Du kan ju fråga henne allmänna grejer först. Så hon inte tror att du är något pervo först. T_T azba +2 (fin bild baj teh waj.) - Eller fråga om hon gillar alkohol. Eller fråga om hon vill se dina pokémon. Det går alltid hem ;) Eller om hon vill se hans "pokémon". Vore det inte bättre att fråga om hon vill se hans Ekans? Inte Onix då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 28 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2010 (redigerat) Fråga vad hennes bröststorlek är så vet hon att du är seriös. Jo, den och om de är oskuld eller inte. Snackade med en het tjej om sådana saker, var riktigt roligt :) Var nära att det blev något, men jag orkade inte med en fjortis... Du kan ju också fråga om hon föredrar kondom eller P-piller. Eller om hon tar den i prutten. chord +1 - Du kan ju fråga henne allmänna grejer först. Så hon inte tror att du är något pervo först. T_T azba +2 (fin bild baj teh waj.) - Eller fråga om hon gillar alkohol. Eller fråga om hon vill se dina pokémon. Det går alltid hem ;) Eller om hon vill se hans "pokémon". Vore det inte bättre att fråga om hon vill se hans Ekans? Inte Onix då? Rayquaza XD Nej, men allvarligt, nu har jag fått samma problem, här är vår konveration från msn nyss: Marco säger: ska du göra nåt kul i helgen? Akilles Style säger: rida, sova över med josse Marco säger: nice, josse från vår klass? Akilles Style säger: mm Marco säger: hos dig ir henne Akilles Style säger: mm Marco säger: jag menar hos vem ni ska sova hos Akilles Style säger: mig Marco säger: oke kul Akilles Style säger: mm Marco säger: ooo varför skriver du bara mm haha Akilles Style säger: pallar inget annat...' Marco säger: aha trött? har du ridit eller nåt? Akilles Style säger: nee Marco säger: varför trött da? jag e pigg Akilles Style säger: jag ä in tröt... int* Marco säger: du orkar ju inte skriva XO Akilles Style säger: nee, måste man va tröt för det elr ?? Marco säger: hmm egentligen inte eller lite kanske Akilles Style säger: hmm Marco säger: har du nåt att fråga om eller något Akilles Style säger: nee Marco säger: foffo var såååå störande på engelskan idag Akilles Style säger: mm Hur FAN ska jag få henne att säga något annat än mmm osv... Redigerat 28 Januari 2010 av Erram Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
4dd3aCiD Skrivet 28 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2010 Fråga vad hennes bröststorlek är så vet hon att du är seriös. Jo, den och om de är oskuld eller inte. Snackade med en het tjej om sådana saker, var riktigt roligt :) Var nära att det blev något, men jag orkade inte med en fjortis... Du kan ju också fråga om hon föredrar kondom eller P-piller. Eller om hon tar den i prutten. chord +1 - Du kan ju fråga henne allmänna grejer först. Så hon inte tror att du är något pervo först. T_T azba +2 (fin bild baj teh waj.) - Eller fråga om hon gillar alkohol. Eller fråga om hon vill se dina pokémon. Det går alltid hem ;) Eller om hon vill se hans "pokémon". Vore det inte bättre att fråga om hon vill se hans Ekans? Inte Onix då? Rayquaza XD Nej, men allvarligt, nu har jag fått samma problem, här är vår konveration från msn nyss: Marco säger: ska du göra nåt kul i helgen? Akilles Style säger: rida, sova över med josse Marco säger: nice, josse från vår klass? Akilles Style säger: mm Marco säger: hos dig ir henne Akilles Style säger: mm Marco säger: jag menar hos vem ni ska sova hos Akilles Style säger: mig Marco säger: oke kul Akilles Style säger: mm Marco säger: ooo varför skriver du bara mm haha Akilles Style säger: pallar inget annat...' Marco säger: aha trött? har du ridit eller nåt? Akilles Style säger: nee Marco säger: varför trött da? jag e pigg Akilles Style säger: jag ä in tröt... int* Marco säger: du orkar ju inte skriva XO Akilles Style säger: nee, måste man va tröt för det elr ?? Marco säger: hmm egentligen inte eller lite kanske Akilles Style säger: hmm Marco säger: har du nåt att fråga om eller något Akilles Style säger: nee Marco säger: foffo var såååå störande på engelskan idag Akilles Style säger: mm Hur FAN ska jag få henne att säga något annat än mmm osv... Varför ska hon ha något att fråga om? Du verkar indirekt tvinga henne att svara på dina frågor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 28 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2010 (redigerat) Nej, men allvarligt, nu har jag fått samma problem, här är vår konveration från msn nyss: ... Hur FAN ska jag få henne att säga något annat än mmm osv... Men herregud. Sluta vara så needy. Märks tydligt att hon inte orkar prata med dig. Redigerat 28 Januari 2010 av FridayPanda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 29 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2010 (redigerat) Det bästa tipset är väl ändå att bara vara dig själv.. Om hon inte gillar att prata med dig, så behöver du inte prata med henne. PS: haha en tjej som heter akilles style (lolz).. Redigerat 29 Januari 2010 av GangsterTwist Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 12 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2010 Det bästa tipset är väl ändå att bara vara dig själv.. Om hon inte gillar att prata med dig, så behöver du inte prata med henne. PS: haha en tjej som heter akilles style (lolz).. Lol, hon rider och en av hennes hästar heter Akilles. Nu heter hon Äppelpaj style (alltid något med style) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 12 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2010 Det bästa tipset är väl ändå att bara vara dig själv.. Om hon inte gillar att prata med dig, så behöver du inte prata med henne. PS: haha en tjej som heter akilles style (lolz).. Lol, hon rider och en av hennes hästar heter Akilles. Nu heter hon Äppelpaj style (alltid något med style) Doggystyle Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 13 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2010 Lol, hon rider och en av hennes hingstar heter Akilles.rawr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 14 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2010 Det bästa tipset är väl ändå att bara vara dig själv.. Om hon inte gillar att prata med dig, så behöver du inte prata med henne. PS: haha en tjej som heter akilles style (lolz).. Lol, hon rider och en av hennes hästar heter Akilles. Nu heter hon Äppelpaj style (alltid något med style) Doggystyle Haha Win! Aja då vet jag varför hon heter akilles style. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.