Friday Skrivet 22 December 2009 Rapport Dela Skrivet 22 December 2009 Visst är det ett stort spel men det finns väl inte så många trådar om det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 22 December 2009 Rapport Dela Skrivet 22 December 2009 Läs klistrade trådar. Q. Jag tycker vi ska ha ett mulle meck forum. A. Om ett spel blir populärt och får flera trådar i sin konsols forum så kommer det göras ett forum för just det spelet. Jag har sätt två mulle meck trådar detta året och det är inte tillräckligt aktivt för att få ett eget forum. World of Warcraft forumet får lätt en tråd per dag och därmed är det bra med ett speciellt forum för det så inte alla trådar skulle ligga i Dator-forumet. Bara för att det inte finns ett mulle meck forum betyder det inte att man inte får prata om det. Kort sagt: Inga trådar om något = inget eget forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 22 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 December 2009 Man kan göra ett forum. Folk kanske inte vet om spelet eller hur? Om man gör ett forum med olika trådar kanske mer folk börjar spela det och alla blir aktiva i det forumet ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 22 December 2009 Rapport Dela Skrivet 22 December 2009 Man kan göra ett forum. Folk kanske inte vet om spelet eller hur? Om man gör ett forum med olika trådar kanske mer folk börjar spela det och alla blir aktiva i det forumet ? Ja, eftersom folk inte vet om spelet så ska man inte göra ett eget forum om det. Läs WASD's citat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 22 December 2009 Rapport Dela Skrivet 22 December 2009 Man kan göra ett forum. Folk kanske inte vet om spelet eller hur? Om man gör ett forum med olika trådar kanske mer folk börjar spela det och alla blir aktiva i det forumet ? Men varför? Vad är meningen med att ha ett sub forum för ett spel typ 5 personer spelar? Anledningen till att sub forum skapas är ju att spelen är populära, inte tvärtom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 22 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 December 2009 Kanske det men folk kanske börjar kolla ut det mer och fan vet jag men jag tror att det skulle fungera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 22 December 2009 Rapport Dela Skrivet 22 December 2009 Kanske det men folk kanske börjar kolla ut det mer och fan vet jag men jag tror att det skulle fungera.Du tror fel. Med din logik så kommer spelet bli populärt om man gör ett forum om det. Sure, antalet personer som spelar det spelet kanske ökar från 3 till 5, men det är knappast värt ett eget forum för det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 22 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 December 2009 Varför inte? det är inte ett dåligt spel asså jag tror att folk skulle börja spela det mera och allt. men skitsamma öppnar de ett forum så blir jag glad men jag bryr mig inte så mycket ifall det inte blir något utav det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 22 December 2009 Rapport Dela Skrivet 22 December 2009 Ja, man ska ha ett sub forum för att spelet är populärt, inte för att få mer personer att spela det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evokia Skrivet 22 December 2009 Rapport Dela Skrivet 22 December 2009 skapa ett gruppforum om det,det spelet är nog inte tillräckligt populärt för att få ett eget subforum Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 22 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 December 2009 Det spelet är inte populärt för att inga vet om det. Om det skulle veta det skulle de säkert spela det. Det är helt gratis och spelet är ungefär som wow det är typ en kopia på det. ( kolla mitt andra ämne : Bristningar ) tryck på visa nya inlägg eller kolla mina ämnen. ( OBS! Skriv inget om det här ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 22 December 2009 Rapport Dela Skrivet 22 December 2009 Om man tänker som dig skulle varenda spel få ett eget forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.