Encoder Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 Usch, gillar inte blattar...Samma här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 15 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2010 Lite offtopic nu men, vill inte alla talibaner inskränka kvinnors rättigheter osv? Jag trodde det var det som utmärkte en taliban eftersom att det vara det som hände när det hade makten. Och att inskränka kvinnors rättigheter osv hotar ju västvärlden på ett sätt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 15 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2010 (redigerat) Det finns ju både bra och idiotiska invandrare. De bra förtjänar att vara i Sverige medans de andra inte bör få vara här utan ska bli utvisad DIREKT om man gör något som att mörda en annan eller något liknande fall. Så såklart så ska invandrare som inte vill göra sitt land till sitt eget, de som respekterar Sveriges kultur och inte är en idiot som sagt, få skaffa svenska tjejer. Redigerat 15 Augusti 2010 av 2FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 15 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2010 Problemet är att Sverige inte har landsförvisning som straff (enligt grundlagen). Man kan utvisa icke medborgare, men det finns också ett problem i att vissa länder inte tar emot folk som inte åker dit frivilligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 Ska vi prata om Svensk kultur på riktigt så handlar det om vikingar, inget annat, Sverige är uppbyggd av människor ifrån andra delar av världen, men pratar vi Svensk kultur så är det vikingadelen och det handlar om plundring och våldtäkter. Försöker avgöra om du verkligen är så dum att du menar allvar eller inte. Aja. Tyvärr men den bilden har dem flesta svenskarna fått av t.ex araber genom hjärntvättning av median. Också att alla talibaner är fiender för västvärlden. Seriöst, är inte alla talibaner det? :o Nej, taliban är inte = västvärlden hatare och bombexpert.Det finns väldigt många fredliga talibaner som har gått ut i Afghanistan och sagt, dont mix us with the bad talibans. Med sådant mod och västvärldens media skriver inget om det. Dom "fredliga" talibanerna? Är det dom som endast kränker och misshandlar kvinnor? Det är som att säga "hey blanda inte ihop mig med dom dåliga nazisterna jag är ju en av dom bra". Här är även ännu ett skäl till att få bort talibanerna. http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?...artikel=3925496 OnT: En blatte för mig är någon med ursprung ifrån mellanöstern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 Lite offtopic nu men, vill inte alla talibaner inskränka kvinnors rättigheter osv? Jag trodde det var det som utmärkte en taliban eftersom att det vara det som hände när det hade makten. Och att inskränka kvinnors rättigheter osv hotar ju västvärlden på ett sätt...Nej det vill inte dem alla, problemet är att journalister aldrig vågat åka till Afghanistan så människor t.ex i Sverige väljer att lita på amerikansk media, finns väldigt få svenska journalister som åker dit.Jag kan nog säga att västvärldens syn på kvinnor är värst, liksom ungdomar lär sig idag av musiken idag att man ska pimpa runt tjejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 Lite offtopic nu men, vill inte alla talibaner inskränka kvinnors rättigheter osv? Jag trodde det var det som utmärkte en taliban eftersom att det vara det som hände när det hade makten. Och att inskränka kvinnors rättigheter osv hotar ju västvärlden på ett sätt...Nej det vill inte dem alla, problemet är att journalister aldrig vågat åka till Afghanistan så människor t.ex i Sverige väljer att lita på amerikansk media, finns väldigt få svenska journalister som åker dit.Jag kan nog säga att västvärldens syn på kvinnor är värst, liksom ungdomar lär sig idag av musiken idag att man ska pimpa runt tjejer. Beror iofs på vilken sorts musik man lyssnar på. Lyssnar man på Gangstarap och tar efter varenda ord dom säger om hur dom slapar sina bitches så är man inte ett dugg bättre än talibanerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 Lite offtopic nu men, vill inte alla talibaner inskränka kvinnors rättigheter osv? Jag trodde det var det som utmärkte en taliban eftersom att det vara det som hände när det hade makten. Och att inskränka kvinnors rättigheter osv hotar ju västvärlden på ett sätt... Nej det vill inte dem alla, problemet är att journalister aldrig vågat åka till Afghanistan så människor t.ex i Sverige väljer att lita på amerikansk media, finns väldigt få svenska journalister som åker dit. Jag kan nog säga att västvärldens syn på kvinnor är värst, liksom ungdomar lär sig idag av musiken idag att man ska pimpa runt tjejer. Beror iofs på vilken sorts musik man lyssnar på. Lyssnar man på Gangstarap och tar efter varenda ord dom säger om hur dom slappar sina bitches så är man inte ett dugg bättre än talibanerna. RnB och Hiphop genrerna är liksom populärast tillsamans. Sen så känner jag afghaner som har talibaner till släkt som blivit dödade av dem dåliga talibanerna som vill sprida skräck hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 Lite offtopic nu men, vill inte alla talibaner inskränka kvinnors rättigheter osv? Jag trodde det var det som utmärkte en taliban eftersom att det vara det som hände när det hade makten. Och att inskränka kvinnors rättigheter osv hotar ju västvärlden på ett sätt... Nej det vill inte dem alla, problemet är att journalister aldrig vågat åka till Afghanistan så människor t.ex i Sverige väljer att lita på amerikansk media, finns väldigt få svenska journalister som åker dit. Jag kan nog säga att västvärldens syn på kvinnor är värst, liksom ungdomar lär sig idag av musiken idag att man ska pimpa runt tjejer. Beror iofs på vilken sorts musik man lyssnar på. Lyssnar man på Gangstarap och tar efter varenda ord dom säger om hur dom slapar sina bitches så är man inte ett dugg bättre än talibanerna. Well, jag lyssnar på hardstyle, som uppmanar en i nästan varje låt att ta kokain eller XTC osv, och inte ser du mig som ett tjackluder med mask i armen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 Men det är just det,du tar väl inte åt dig och försöker ta efter allt som dom säger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 Men det är just det,du tar väl inte åt dig och försöker ta efter allt som dom säger?Nej fan, försöker isolera ut alla som snackar och bara höra melodin och basen. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.