Hoppa till innehåll

Svensk Eller Blatte

Ceto

Rekommendera inlägg

• Svar 207
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Lite offtopic nu men, vill inte alla talibaner inskränka kvinnors rättigheter osv? Jag trodde det var det som utmärkte en taliban eftersom att det vara det som hände när det hade makten. Och att inskränka kvinnors rättigheter osv hotar ju västvärlden på ett sätt...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det finns ju både bra och idiotiska invandrare.

De bra förtjänar att vara i Sverige medans de andra inte bör få vara här utan ska bli utvisad DIREKT om man gör något som att mörda en annan eller något liknande fall.

Så såklart så ska invandrare som inte vill göra sitt land till sitt eget, de som respekterar Sveriges kultur och inte är en idiot som sagt, få skaffa svenska tjejer.

Redigerat av 2FJSKFJSKGJES
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ska vi prata om Svensk kultur på riktigt så handlar det om vikingar, inget annat, Sverige är uppbyggd av människor ifrån andra delar av världen, men pratar vi Svensk kultur så är det vikingadelen och det handlar om plundring och våldtäkter.

Försöker avgöra om du verkligen är så dum att du menar allvar eller inte.

Aja.

Tyvärr men den bilden har dem flesta svenskarna fått av t.ex araber genom hjärntvättning av median.

Också att alla talibaner är fiender för västvärlden.

Seriöst, är inte alla talibaner det? :o

Nej, taliban är inte = västvärlden hatare och bombexpert.

Det finns väldigt många fredliga talibaner som har gått ut i Afghanistan och sagt, dont mix us with the bad talibans.

Med sådant mod och västvärldens media skriver inget om det.

Dom "fredliga" talibanerna? Är det dom som endast kränker och misshandlar kvinnor?

Det är som att säga "hey blanda inte ihop mig med dom dåliga nazisterna jag är ju en av dom bra".

Här är även ännu ett skäl till att få bort talibanerna.

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?...artikel=3925496

OnT: En blatte för mig är någon med ursprung ifrån mellanöstern.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lite offtopic nu men, vill inte alla talibaner inskränka kvinnors rättigheter osv? Jag trodde det var det som utmärkte en taliban eftersom att det vara det som hände när det hade makten. Och att inskränka kvinnors rättigheter osv hotar ju västvärlden på ett sätt...

Nej det vill inte dem alla, problemet är att journalister aldrig vågat åka till Afghanistan så människor t.ex i Sverige väljer att lita på amerikansk media, finns väldigt få svenska journalister som åker dit.

Jag kan nog säga att västvärldens syn på kvinnor är värst, liksom ungdomar lär sig idag av musiken idag att man

ska pimpa runt tjejer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej det vill inte dem alla, problemet är att journalister aldrig vågat åka till Afghanistan så människor t.ex i Sverige väljer att lita på amerikansk media, finns väldigt få svenska journalister som åker dit.

Jag kan nog säga att västvärldens syn på kvinnor är värst, liksom ungdomar lär sig idag av musiken idag att man

ska pimpa runt tjejer.

Beror iofs på vilken sorts musik man lyssnar på.

Lyssnar man på Gangstarap och tar efter varenda ord dom säger om hur dom slapar sina bitches så är man inte ett dugg bättre än talibanerna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ska pimpa runt tjejer.

Lyssnar man på Gangstarap och tar efter varenda ord dom säger om hur dom slappar sina bitches så är man inte ett dugg bättre än talibanerna.

RnB och Hiphop genrerna är liksom populärast tillsamans. Sen så känner jag afghaner som har talibaner till släkt som blivit dödade av dem dåliga talibanerna som vill sprida skräck hela tiden.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ska pimpa runt tjejer.

Lyssnar man på Gangstarap och tar efter varenda ord dom säger om hur dom slapar sina bitches så är man inte ett dugg bättre än talibanerna.

Well, jag lyssnar på hardstyle, som uppmanar en i nästan varje låt att ta kokain eller XTC osv, och inte ser du mig som ett tjackluder med mask i armen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...