Hoppa till innehåll

Svensk Eller Blatte


Ceto

Rekommendera inlägg

bla bla bla...

 

Blatte är oftast ett lite elakt ord för invandrare, så som n*ger är ett slav-ord för folk med svart hy.

Man ska inte använda det då det kan leda till konsekvenser som att han spiller sin dryck på sin skjorta, blir huggen i magen med en machete osv.

Nej det är det inte.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 207
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

bla bla bla...

 

Blatte är oftast ett lite elakt ord för invandrare, så som n*ger är ett slav-ord för folk med svart hy.

Man ska inte använda det då det kan leda till konsekvenser som att han spiller sin dryck på sin skjorta, blir huggen i magen med en machete osv.

Nej det är det inte.

 

Ordet "neger" kommer från latin, och betyder svart. I spanskan använder man ordet "negro" eller "negra" för att beskriva färgen svart. D.v.s. ordet neger har inget med ett slav-ord att göra. Vill du ha ett slav-ord så ger jag dig "blues" som du kan lägga på hyllan. Folk har kallat svarta människor för negrer därför att det var ett passande ord, men eftersom att det nu klassificeras som ett fult ord så är det inte längre passande. Jag tycker att det är omoget av er svarta människor att inte acceptera att ni är dem ni föddes till. Jag menar, om någon kallar mig för "Jävla svenne" eller dylikt så bryr jag mig inte ens, trots att "Jävla svenne" är tänkt att ge samma effekt som "Jävla neger" fast mot oss vita.

 

För övrigt så har jag blatte-kompisar själv och jag har uppenbarligen inget emot dem, jag lackar bara ur så otroligt mycket när folk lägger upp ordet "neger" på panelen.

Redigerat av Hajen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Blattar går jävligt hem hos fjortistjejer.

 

jaså?

Du får ta reda på fakta innan du säger nåt som du vet inte är sant.

 

Asså blattar ( UTLÄNNINGAR ) är som svenskar bara från ett annat jävla land och ett annat jävla språk.

Jag är en men jag går fan inte hem till fjortistjejer och skit...

 

Ehm. Du kan ju läsa rätt innan du whinar.

 

EDIT: Såg att du va P12. Du är för ung för att förstå.

 

Idiot

 

jag såg fel bara för det behöver jag inte vara en litten mother fucking P12 som inte förstår nåt...

 

Det är inte att du såg fel som utmärker dig som P12. Det är texten till höger om ditt namn och sättet du försöker leka cool på. Knip igen nu och BTT.

 

 

Idiot so much?

Jävla rasist

 

Herregud vad jag blir irriterad av dina inlägg, alltid när du försöker rätta folk! håll käften fyfan du och er andra som försöker leka smart genom att rätta folk. Sorry om jag är offtopic men det här var en nödsituation!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Blatté är en person från mellanöstern som har kommit in i sverige eller har ursprung därifrån, punkt slut.

Jag har 3 blattar i min klass. Alla 3 är snälla. De är inte dumma. Men det finns en svensk kille som tror att ahn är en tjejmagnet(för att han var de för 2-3 år sedan) men typ alla hatar honom och han är kompis med 1 av blattarna(de alla 3 har mycket bra utal för svenska) och den där svenska killen tror att han e skit ball för att han har stora tröjor och lyssnar på hip-hop och slåss utan anledning. Jag gillar de där 3 blattarna men inte den där "skit coola" svenska killen.

 

De flesta blattar e kaxiga små töntar som inte klarar av någonting själv. Om någon blatte kommer ensam fram till dig och e kaxig eller kanske to.m slår dig och du gör motstånd lr e kaxig tillbaka så säger han/hon att den ska skicka sina kompisar, bröder blablabla på dig och hittar på en jävla historia.

 

Exempel på hur blattar kan bete sig.

 

http://www.youtube.com/watch?v=gyGIiV8s4xQ

 

http://www.youtube.com/watch?v=VY91Trt5vqM...feature=related

 

hatar såna där kaxiga små töntar som slåss och rånar

Idiot, ingen svensk har ursprung från Sverige..

Är man född här, ja då är man fanimig svensk.

 

Blatte är oftast ett lite elakt ord för invandrare, så som n*ger är ett slav-ord för folk med svart hy.

Man ska inte använda det då det kan leda till konsekvenser som att han spiller sin dryck på sin skjorta, blir huggen i magen med en machete osv.

 

 

 

Va? Jag trodde dom som föddes här, och deras föräldrar är från ett annat land var blattar. Säger iallafall många i Göteborg..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Blatté är en person från mellanöstern som har kommit in i sverige eller har ursprung därifrån, punkt slut.

Jag har 3 blattar i min klass. Alla 3 är snälla. De är inte dumma. Men det finns en svensk kille som tror att ahn är en tjejmagnet(för att han var de för 2-3 år sedan) men typ alla hatar honom och han är kompis med 1 av blattarna(de alla 3 har mycket bra utal för svenska) och den där svenska killen tror att han e skit ball för att han har stora tröjor och lyssnar på hip-hop och slåss utan anledning. Jag gillar de där 3 blattarna men inte den där "skit coola" svenska killen.

 

De flesta blattar e kaxiga små töntar som inte klarar av någonting själv. Om någon blatte kommer ensam fram till dig och e kaxig eller kanske to.m slår dig och du gör motstånd lr e kaxig tillbaka så säger han/hon att den ska skicka sina kompisar, bröder blablabla på dig och hittar på en jävla historia.

 

Exempel på hur blattar kan bete sig.

 

http://www.youtube.com/watch?v=gyGIiV8s4xQ

 

http://www.youtube.com/watch?v=VY91Trt5vqM...feature=related

 

hatar såna där kaxiga små töntar som slåss och rånar

Idiot, ingen svensk har ursprung från Sverige..

Är man född här, ja då är man fanimig svensk.

 

Blatte är oftast ett lite elakt ord för invandrare, så som n*ger är ett slav-ord för folk med svart hy.

Man ska inte använda det då det kan leda till konsekvenser som att han spiller sin dryck på sin skjorta, blir huggen i magen med en machete osv.

 

 

 

Va? Jag trodde dom som föddes här, och deras föräldrar är från ett annat land var blattar. Säger iallafall många i Göteborg..

 

Inte alls många säger det, sluta snacka skitsnack.

Alla blatte-barn eller svenskar som vill vara blatte-barn säger så.

Vi som inser att vi är Svenskar och inte "blattar", vi säger inte så.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Inte alls många säger det, sluta snacka skitsnack.

Alla blatte-barn eller svenskar som vill vara blatte-barn säger så.

Vi som inser att vi är Svenskar och inte "blattar", vi säger inte så.

Det var det dummaste jag hört, det går inte ihop för fem öre.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vahh.. Där förstod inte jag

Alla blatte-barn eller svenskar som vill vara blatte-barn säger så.

alla blatte barn som vill vara blatte barn?!

Iallafall så säger alla ''blattar'' från frölunda det.

Jag sa inte "blatte-barn OCH svenskar".

En "blatte" är (imo) en invandrare som beter sig lite väl ouppfostrad.

Inte en invandrare i princip.

 

Inte alls många säger det, sluta snacka skitsnack.

Alla blatte-barn eller svenskar som vill vara blatte-barn säger så.

Vi som inser att vi är Svenskar och inte "blattar", vi säger inte så.

Det var det dummaste jag hört, det går inte ihop för fem öre.

 

Det är sant.

Jag kallar mig själv ALDRIG blatte eller invandrare, jag är svensk och det är jag stolt över.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Inte alls många säger det, sluta snacka skitsnack.

Alla blatte-barn eller svenskar som vill vara blatte-barn säger så.

Vi som inser att vi är Svenskar och inte "blattar", vi säger inte så.

Det var det dummaste jag hört, det går inte ihop för fem öre.

 

Det är sant.

Jag kallar mig själv ALDRIG blatte eller invandrare, jag är svensk och det är jag stolt över.

 

Men vad är jag då? En svensk kille? pff Jag likar 60% mer som en invandrare än en svensk.

 

Jag visste inte bara för att man är född i sverige och har föräldrar från andra länder så är man en invandrare.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Inte alls många säger det, sluta snacka skitsnack.

Alla blatte-barn eller svenskar som vill vara blatte-barn säger så.

Vi som inser att vi är Svenskar och inte "blattar", vi säger inte så.

Det var det dummaste jag hört, det går inte ihop för fem öre.

Det är sant.

Jag kallar mig själv ALDRIG blatte eller invandrare, jag är svensk och det är jag stolt över.

 

Men vad är jag då? En svensk kille? pff Jag likar 60% mer som en invandrare än en svensk.

 

Jag visste inte bara för att man är född i sverige och har föräldrar från andra länder så är man en invandrare.

 

Jag ser ut som en nyimporterad kurd, men jag säger fortfarande inte att jag är invandrare.

Men nu vet du det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Inte alls många säger det, sluta snacka skitsnack.

Alla blatte-barn eller svenskar som vill vara blatte-barn säger så.

Vi som inser att vi är Svenskar och inte "blattar", vi säger inte så.

Det var det dummaste jag hört, det går inte ihop för fem öre.

Det är sant.

Jag kallar mig själv ALDRIG blatte eller invandrare, jag är svensk och det är jag stolt över.

 

Men vad är jag då? En svensk kille? pff Jag likar 60% mer som en invandrare än en svensk.

 

Jag visste inte bara för att man är född i sverige och har föräldrar från andra länder så är man en invandrare.

 

Jag ser ut som en nyimporterad kurd, men jag säger fortfarande inte att jag är invandrare.

Men nu vet du det.

 

Dina föräldrar da? E dom från ett annat land?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...