Laserturken Skrivet 29 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2010 skälv tycker jag riktigt illa om utläningar och jag vet att jag inte är ensamSå du gillar inte folk som bor i andra län? Hahah, om jag får fråga , varför tycker du illa om utlänningar? Jaha, det kanske är några utlänningar som gör problem, men alla är inte så , om du förstår vaf jag menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RySSEN Skrivet 29 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2010 Rasist? Skrattretande! Man får inte älska sitt eget jävla land för då blir man kallad rasist! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 29 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2010 skälv tycker jag riktigt illa om utläningar och jag vet att jag inte är ensam Så du gillar inte folk som bor i andra län? Hahah, om jag får fråga , varför tycker du illa om utlänningar? Jaha, det kanske är några utlänningar som gör problem, men alla är inte så , om du förstår vaf jag menar. pratar du med mig? Isf är jag inte rasist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 29 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2010 Rasist? Skrattretande! Man får inte älska sitt eget jävla land för då blir man kallad rasist!Visst får man älska Sverige, det är helt okej. Visst FÅR man hata invandrare, men då är man dum i huvudet. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 29 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2010 Rasist? Skrattretande! Man får inte älska sitt eget jävla land för då blir man kallad rasist!Visst får man älska Sverige, det är helt okej. Visst FÅR man hata invandrare, men då är man dum i huvudet. :) Eh varför då? Folk får väl tycka vad dom vill, inte behöva vara tvungen att älska invandrare bara för att? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 29 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2010 Nej jag snackade med LeeTrN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 29 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2010 Rasist? Skrattretande! Man får inte älska sitt eget jävla land för då blir man kallad rasist! http://sv.wikipedia.org/wiki/NationalismDet kallas för nationalism. Du verkar ha för mycket "nationalism" i dig, grabben. Och vad har ni emot utlänningar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 30 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2010 Rasist? Skrattretande! Man får inte älska sitt eget jävla land för då blir man kallad rasist! Visst får man älska Sverige, det är helt okej. Visst FÅR man hata invandrare, men då är man dum i huvudet. :) Eh varför då? Folk får väl tycka vad dom vill, inte behöva vara tvungen att älska invandrare bara för att? Enligt mig platsar man som definitionen till idiot om man hatar invandrare utan att ha någon orsak till det. Dessutom är inte ordet invandrare begränsat till blattar, vi har bland annat många finska/danska/norska invandrare här i Sverige. Själv ogillar jag en hel del blattar som personer men det betyder inte att alla är likadana... Herregud, det är som om folk ständigt glömmer att vi alla är unika människor och att det är ytterst oofta stereotyperna stämmer, men när de förekommer så är det de som syns mest... ( saknar tyvärr ett bättre ord för invandrarna från öst så jag använde ordet blatte. No offence. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 3 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2010 glöm det då men snälla lås tråden allt e redan avklarat+ jag e utlänning+ jag suger på att förklaraÅk hem. Åk tillbaka till där du skapades. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 3 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2010 glöm det då men snälla lås tråden allt e redan avklarat+ jag e utlänning+ jag suger på att förklara Åk hem. Åk tillbaka till där du skapades. Borås? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 3 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2010 glöm det då men snälla lås tråden allt e redan avklarat+ jag e utlänning+ jag suger på att förklara Åk hem. Åk tillbaka till där du skapades. Borås? Han menar nog din morsas livmoder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 3 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2010 (redigerat) Haha helt seriöst :) Bara onödigt snack i tråden. Redigerat 3 Februari 2010 av Ceto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.