Hoppa till innehåll

Svensk Eller Blatte


Ceto

Rekommendera inlägg

skälv tycker jag riktigt illa om utläningar och jag vet att jag inte är ensam

Så du gillar inte folk som bor i andra län?

 

 

Hahah, om jag får fråga , varför tycker du illa om utlänningar?

 

Jaha, det kanske är några utlänningar som gör problem, men alla är inte så , om du förstår vaf jag menar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 207
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

skälv tycker jag riktigt illa om utläningar och jag vet att jag inte är ensam

Så du gillar inte folk som bor i andra län?

 

 

Hahah, om jag får fråga , varför tycker du illa om utlänningar?

 

Jaha, det kanske är några utlänningar som gör problem, men alla är inte så , om du förstår vaf jag menar.

 

pratar du med mig? Isf är jag inte rasist.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Rasist? Skrattretande! Man får inte älska sitt eget jävla land för då blir man kallad rasist!

Visst får man älska Sverige, det är helt okej. Visst FÅR man hata invandrare, men då är man dum i huvudet. :)

 

Eh varför då? Folk får väl tycka vad dom vill, inte behöva vara tvungen att älska invandrare bara för att?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Rasist? Skrattretande! Man får inte älska sitt eget jävla land för då blir man kallad rasist!

Visst får man älska Sverige, det är helt okej. Visst FÅR man hata invandrare, men då är man dum i huvudet. :)

 

Eh varför då? Folk får väl tycka vad dom vill, inte behöva vara tvungen att älska invandrare bara för att?

 

Enligt mig platsar man som definitionen till idiot om man hatar invandrare utan att ha någon orsak till det. Dessutom är inte ordet invandrare begränsat till blattar, vi har bland annat många finska/danska/norska invandrare här i Sverige.

 

Själv ogillar jag en hel del blattar som personer men det betyder inte att alla är likadana... Herregud, det är som om folk ständigt glömmer att vi alla är unika människor och att det är ytterst oofta stereotyperna stämmer, men när de förekommer så är det de som syns mest... ( saknar tyvärr ett bättre ord för invandrarna från öst så jag använde ordet blatte. No offence. )

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...