Legolasswe Skrivet 17 November 2009 Rapport Dela Skrivet 17 November 2009 (redigerat) Ska köpa 3 PC spel(ja,jag har råd.)Har redan bestämt mig för Batman Arkham Asylum. Kan någon ge tips på några bra spel till PC?Högst 16 års gräns.Gillar action och dylikt. Lägger upp mina specs när jag ändå är igång... Ati Radeon HD 3600 Intel Dual Core Duo 2.24 2 GB RAM Windows Xp Professional,32 bit. Redigerat 17 November 2009 av Legolasswe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 17 November 2009 Rapport Dela Skrivet 17 November 2009 Ska köpa 3 PC spel(ja,jag har råd.)Har redan bestämt mig för Batman Arkham Asylum. Kan någon ge tips på några bra spel till PC?Högst 16 års gräns.Gillar action och dylikt. Lägger upp mina specs när jag ändå är igång... Ati Radeon HD 3600 Intel Dual Core Duo 2.24 2 GB RAM Windows Xp Professional,32 bit. Borderlands och Dragon Age Origins Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 17 November 2009 Rapport Dela Skrivet 17 November 2009 Battlefield Vietnam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 17 November 2009 Rapport Dela Skrivet 17 November 2009 Ska köpa 3 PC spel(ja,jag har råd.)Har redan bestämt mig för Batman Arkham Asylum. Kan någon ge tips på några bra spel till PC?Högst 16 års gräns.Gillar action och dylikt. Lägger upp mina specs när jag ändå är igång... Ati Radeon HD 3600 Intel Dual Core Duo 2.24 2 GB RAM Windows Xp Professional,32 bit. Borderlands och Dragon Age Origins Båda har 18+ års gräns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 17 November 2009 Rapport Dela Skrivet 17 November 2009 förlåt om jag går lite offtopic men spelar det någon roll vilken rekomenderad ålder det är? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 17 November 2009 Rapport Dela Skrivet 17 November 2009 Hans föräldrar som whinar antagligen. Tycker det är synd att begränsa sig så eftersom de flesta bra spelen är oftast 18+. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 17 November 2009 Rapport Dela Skrivet 17 November 2009 Ska köpa 3 PC spel(ja,jag har råd.)Har redan bestämt mig för Batman Arkham Asylum. Kan någon ge tips på några bra spel till PC?Högst 16 års gräns.Gillar action och dylikt. Lägger upp mina specs när jag ändå är igång... Ati Radeon HD 3600 Intel Dual Core Duo 2.24 2 GB RAM Windows Xp Professional,32 bit. Borderlands och Dragon Age Origins Båda har 18+ års gräns. wat? wai? dey be no violense >:( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legolasswe Skrivet 17 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 17 November 2009 (redigerat) Hans föräldrar som whinar antagligen. Tycker det är synd att begränsa sig så eftersom de flesta bra spelen är oftast 18+. Exakt... :rolleyes: Redigerat 17 November 2009 av Legolasswe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 17 November 2009 Rapport Dela Skrivet 17 November 2009 Oblivion, Call of Duty... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 17 November 2009 Rapport Dela Skrivet 17 November 2009 Oblivion, Call of Duty... Så vitt jag vet är CoD serien också 18+ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CarlPhilip Skrivet 17 November 2009 Rapport Dela Skrivet 17 November 2009 Oblivion, Call of Duty... Så vitt jag vet är CoD serien också 18+ Står 16+ på mitt CoD 4 fodral. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 17 November 2009 Rapport Dela Skrivet 17 November 2009 Oblivion, Call of Duty... Så vitt jag vet är CoD serien också 18+ Står 16+ på mitt CoD 4 fodral. oh, måste vara MW2 som är 18+ då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.