Gäst Cakeguy Skrivet 5 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2010 Green Mile Den glömde jag också. :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet 5 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2010 Green Mile Den glömde jag också. :o Den är bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 5 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2010 Donnie Darko Gökboet Léon Barnhemmet Har ni inte sett dom så tycker jag verkligen att ni ska göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet 6 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2010 Donnie Darko Gökboet Léon Barnhemmet Har ni inte sett dom så tycker jag verkligen att ni ska göra det. Glömde självklara Leon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 6 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2010 Saving Private Ryan Terminator 2 Judgment Day Maratonmannen Poltergeist Donnie Darko Inside Man Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GZT Skrivet 6 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2010 (redigerat) Nämnde fem titlar tidigare, men kom på ytterligare två Kubrick-filmer som måste vara med på listan. 2001: Ett Rymdäventyr och Full Metal Jacket är extremt bra filmer, dock är ingen av de bättre än hans bästa (Clockwork Orange). Redigerat 6 Februari 2010 av GZT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 7 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2010 Min absoluta favoritfilm genom tiderna: http://billsmovieemporium.files.wordpress.com/2009/04/americanpsycho2.jpg American Psycho Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 7 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2010 Nämnde fem titlar tidigare, men kom på ytterligare två Kubrick-filmer som måste vara med på listan. 2001: Ett Rymdäventyr och Full Metal Jacket är extremt bra filmer, dock är ingen av de bättre än hans bästa (Clockwork Orange). Helrätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 7 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2010 Min absoluta favoritfilm genom tiderna: http://billsmovieemporium.files.wordpress.com/2009/04/americanpsycho2.jpg American Psycho Den är rätt störd:) Jag gillar't. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 7 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2010 Gran Torino. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 8 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2010 (redigerat) Efter att ha sett gökboet är det min favorit film. Redigerat 8 Februari 2010 av 40200 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RyoBakura Skrivet 9 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2010 Reservoir Dogs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.