Firecracker Skrivet 24 November 2009 Rapport Dela Skrivet 24 November 2009 Tjenare, undrar om det är någon här som lirar spelet Operation flashpoint 2: Dragons rising? Skulle vara nice att Co-op:a med någon seriös spelare. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 25 November 2009 Rapport Dela Skrivet 25 November 2009 nja inte än,men funderar på att skaffa. är det kul? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evokia Skrivet 25 November 2009 Rapport Dela Skrivet 25 November 2009 (redigerat) har för mig att jag sett en resencion om det på goodgame.se http://goodgame.se/operation-flashpoint-dr...-rising-79.aspx har inte själva spelet men om nån kommer in hit och undrar om spelet så kan dom titta där. tycker dock realismen är för stor, då dom säger att man inte kan springa om man blir skjuten i benet Redigerat 25 November 2009 av evokia Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 26 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 26 November 2009 Tycker att det är ett mycket bra spel om man är ute efter ett realistiskt fps spel. Dock är det inte alla som uppskattar att de flesta eldstriderna äger rum på över 100m avstånd och att man som sagt var in kan rusha om man blir skjuten i benet. Men personligen uppskattar jag realismen i spelet och att verkliga strategier faktiskt fungerar. Men som sagt var, om man är en person som kräver 100% action och 0% realism som i de flesta andra fps-spelen så är det nog inte särskilt smart att köpa OPF2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 26 November 2009 Rapport Dela Skrivet 26 November 2009 Om du har Bf2 så kan du ladda ner mods till det. T.ex. som Forgotten hope 2. Det är en ganska realistiskt spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 11 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 December 2009 Om du har Bf2 så kan du ladda ner mods till det. T.ex. som Forgotten hope 2. Det är en ganska realistiskt spel. BF2 är otroligt orealistiskt. Spelar ingen roll vilken modd du fixar. Spelmotorn är helt enkelt inte tillräckligt bra för att man ska kunna göra ett bra, realistiskt spel av det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 11 December 2009 Rapport Dela Skrivet 11 December 2009 har för mig att jag sett en resencion om det på goodgame.se http://goodgame.se/operation-flashpoint-dr...-rising-79.aspx har inte själva spelet men om nån kommer in hit och undrar om spelet så kan dom titta där. tycker dock realismen är för stor, då dom säger att man inte kan springa om man blir skjuten i benet Realismen för stor? Du har då verkligen inte testat ArmA 2... OPF2:DR är en taktisk shooter medans ettan var en soldat simulator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.