D48 Skrivet 26 November 2009 Rapport Dela Skrivet 26 November 2009 (redigerat) Va fan gjorde jag igår eller? :S Alla mina FM är också borta. Redigerat 26 November 2009 av 90LIVE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OOME Skrivet 26 November 2009 Rapport Dela Skrivet 26 November 2009 Mina med... Hade c 3000? Vet inte exakta summan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 26 November 2009 Rapport Dela Skrivet 26 November 2009 mina också... wtf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 26 November 2009 Rapport Dela Skrivet 26 November 2009 Mina verkar också vara borta D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 26 November 2009 Rapport Dela Skrivet 26 November 2009 Mina också, men jag bryr mig inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 26 November 2009 Rapport Dela Skrivet 26 November 2009 (redigerat) Trollar ni eller? För vad jag kan se så har ni alla era fuskamynt.. Redigerat 26 November 2009 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 26 November 2009 Rapport Dela Skrivet 26 November 2009 (redigerat) Trollar ni eller? För vad jag kan se så har ni alla era fuskamynt..Mina är bortahttp://i50.tinypic.com/6sw5g8.jpg Redigerat 26 November 2009 av 40200 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 26 November 2009 Rapport Dela Skrivet 26 November 2009 (redigerat) Trollar ni eller? För vad jag kan se så har ni alla era fuskamynt.. Antagligen är det bara en Visual Bug, eftersom att du kan se våra fuskamynt, men inte vi. Alltså, era FM finns där, bara att ni inte kan se dom. Jag skulle tro att ni kan handla för dom med. Redigerat 26 November 2009 av Critical Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 26 November 2009 Rapport Dela Skrivet 26 November 2009 Trollar ni eller? För vad jag kan se så har ni alla era fuskamynt.. Antagligen är det bara en Visual Bug, eftersom att du kan se våra fuskamynt, men inte vi. Alltså, era FM finns där, bara att ni inte kan se dom. Jag skulle tro att ni kan handla för dom med. Jag kan inte handla med dom heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 26 November 2009 Rapport Dela Skrivet 26 November 2009 (redigerat) Trollar ni eller? För vad jag kan se så har ni alla era fuskamynt..Menar du att du använde "Visa andras fuskamynt" på oss? För mods kan väl fortfarande inte se andras fm? Provade att köpa flera saker i affären för att se om jag skulle ha råd, men det stod att det var slutsålt. Redigerat 26 November 2009 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 26 November 2009 Rapport Dela Skrivet 26 November 2009 Jag hade 600+ fuskamynt igår kväll men dem är tydligen borta, ska skicka PM till admin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 26 November 2009 Rapport Dela Skrivet 26 November 2009 Ja, det här är sannerligen en skandal utan dess like. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.