D48 Skrivet 26 November 2009 Rapport Dela Skrivet 26 November 2009 JAG HAR EN FAMILJ ATT TA HAND OM! Ne, men dom finns säkert där men dom syns bara inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 27 November 2009 Rapport Dela Skrivet 27 November 2009 Mina är tillbaka nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 27 November 2009 Rapport Dela Skrivet 27 November 2009 Mina också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 27 November 2009 Rapport Dela Skrivet 27 November 2009 Mina me Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piratebay Skrivet 27 November 2009 Rapport Dela Skrivet 27 November 2009 Mina också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 27 November 2009 Rapport Dela Skrivet 27 November 2009 Det är lite kul att se sånt här. ^^ Vissa vill att FM systemet ska bort med får panik när alla FM har försvunnit. o; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 27 November 2009 Rapport Dela Skrivet 27 November 2009 Det går inte att förlänga gruppforum! Det står att man inte har råd, och KG ska kosta 0 FM att förlänga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 27 November 2009 Rapport Dela Skrivet 27 November 2009 Det går inte att förlänga gruppforum! Det står att man inte har råd, och KG ska kosta 0 FM att förlänga.Antagligen så är inte allt återställt ännu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 28 November 2009 Rapport Dela Skrivet 28 November 2009 Nu har jag fått mina fina FM tillbaks :-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 28 November 2009 Rapport Dela Skrivet 28 November 2009 Nu är det så att Admin har fixat denna otillgängliga inställning. Jag har också fått tillbaks mina FuskaMynt. Detta var en bugg som gjorde så att FM-funktionen var otillgänglig. Nu är det fixat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 28 November 2009 Rapport Dela Skrivet 28 November 2009 Nu är det så att Admin har fixat denna otillgängliga inställning. Jag har också fått tillbaks mina FuskaMynt. Detta var en bugg som gjorde så att FM-funktionen var otillgänglig. Nu är det fixat. No shit!? Har också fått mina fm tillbaka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.