Hoppa till innehåll

Laggar Sönder!

Rekommendera inlägg

Skrivet

Hej det har ända sen jag öppnade mina portar fungerat med cs 1.6 och source men nu så stängs portarna lite då och då, vad är problemet? Jag har öppnat dom i brandväggen och i routen.

Source laggar till och med när jag kör mot botar och cs 1.6 laggar ibland och det tar ca en timme att få upp 40 servrar.

Vad kan vara problemet?

Skrivet (redigerat)

Nej portarna är dom för cs enligt portforward.com, men jag tror jag vet vad som orsakar det nu.

Jag öppnar portarna med 192.168.1.33 som default server men min router ändrar den till 192.168.1.34 ibland och då måste jag göra om allt så 192.169.1.34 blir default servern.

Ska jag köpa ny router?

Redigerat av Fender
Skrivet

Nej portarna är dom för cs enligt portforward.com, men jag tror jag vet vad som orsakar det nu.

Jag öppnar portarna med 192.168.1.33 som default server men min router ändrar den till 192.168.1.34 ibland och då måste jag göra om allt så 192.169.1.34 blir default servern.

Ska jag köpa ny router?

Jag hade comhem, men hade fel router, NetGear så nu har jag bättre router som e comhem, kanske har du problemet som jag har :P?

Skrivet

Ska jag köpa ny router?

Jag hade comhem, men hade fel router, NetGear så nu har jag bättre router som e comhem, kanske har du problemet som jag har :P?

Netgear suger, köp en D-link

Jag har en Netgear WGR614v7 och jag håller på att få nervsammanbrott....PORT JÄVLARNA STÄNGER SIG SJÄLVA HELA TIDEN

Skrivet

Har en Zyxel men den ska fan bort!! Tror jag springer ner och köpern en nätverks kabel istället.

Skrivet

Ska jag köpa ny router?

Jag hade comhem, men hade fel router, NetGear så nu har jag bättre router som e comhem, kanske har du problemet som jag har :P ?

Jag har en Netgear WGR614v7 och jag håller på att få nervsammanbrott....PORT JÄVLARNA STÄNGER SIG SJÄLVA HELA TIDEN

Men jag har en Cisco och jag vet inte hur man öppnar portar på den :(

• 4 veckor senare...
Skrivet

Ska jag köpa ny router?

Jag hade comhem, men hade fel router, NetGear så nu har jag bättre router som e comhem, kanske har du problemet som jag har :P ?

Samma skit händer med min Thomson TG787

• Skapa ny...