Hoppa till innehåll

Jag Har Ett Stort Problem.

asabrasa

Rekommendera inlägg

Nu är det så att jag går ner i vikt overkligt fort har tappt 10 kilo på en månad vilket gör mig orolig.

Jag äter som en jävla galning och jag har slutat att motionera pga av att jag vill gå upp i vikt igen.

Detta kanske låter konstigt men jag e grymt orolig och min läkare vet inte vad det beror på.

Så har ni några bra tips på hur jag ska kunna gå upp i vikt (FORT) för min läkare säger att om jag fortsätter så här så riskerar jag min hälsa ;(

så snälla ge mig några bra tips vänligen inga idiotiska kommentarer som typ (ät mer) eller något sånt.

Men om ni vet något pulver för Extrem viktökning så skulle jag uppskatta det eller något liknande.

tack på förhand.

Redigerat av asabrasa
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 27
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

inge ovanligt för killar i din ålder att ni vandar i vikt, jag har själv problem med blodsockret (har alldeles för hög förbränning) och jag vandrade upp och ner i vikt konstant.

Ibland visade vågen 72kg, nästa vecka kunde den visa 65.

Men nu har det börjat lugna ner sig lite för min del, dock så hade jag ett viktras på lite över 20kg under 1 månad, men det var för att jag aktivt tränade för att gå ner i vikt.

Sedan skulle jag inte rekommendera dig att försöka äta upp dig på kortast möjliga tid, då slutar det oftast med att man får en ojämn placering av kroppsfettet, utan ta det lite i taget istället

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu är det så att jag går ner i vikt overkligt fort har tappt 10 kilo på en månad vilket gör mig orolig.

Jag äter som en jävla galning och jag har slutat att motionera pga av att jag vill gå upp i vikt igen.

Detta kanske låter konstigt men jag e grymt orolig och min läkare vet inte vad det beror på.

Så har ni några bra tips på hur jag ska kunna gå upp i vikt (FORT) flr min läkare säger att om jag fortsätter så här så riskerar jag min hälsa ;(

så snälla ge mig några bra tips vänligen inga idiotiska kommentarer som typ (ät mer) eller något sånt.

Men om ni vet något pulver för Extrem viktökning så skulle jag uppskatta det eller något liknande.

tack på förhand.

Hehe. Ät pulver som man tar när man styrketränar(fast träna inte) då kommer du bli tjock:)

Sen kan du testa med att äta rätt istället för att äta fel sorts mat.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bästa sättet e ju att äta MYCKET godis och MYCKET snabbmat. Då går du upp en del

Men då blir han ju bara fet. Bara fett, inga muskler.

Ät bra mat och variera kosten, ät i stora potioner. Sluta inte röra på dej för att du vill gå upp i vikt, man kan gå upp i vikt utan att äta, träna ofta och så.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Så har ni några bra tips på hur jag ska kunna gå upp i vikt (FORT) för min läkare säger att om jag fortsätter så här så riskerar jag min hälsa ;(

tack på förhand.

Med tanke på att du inte kommer att träna så är det bra att du äter proteiner och kohydrater. Ät mytcket pasta, spaghetti eller makaroner och även mycket kött. Du ska dock inte bara äta snabbmat som McDonald's, Burger King, Pizza Hut eller dylikt, för då riskerar du din hälsa även då. Ät varierat, ät nyttigt.

Förresten, vilken dum människa har anmält hans tråd?

Redigerat av Fusion
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tack på förhand.

Med tanke på att du inte kommer att träna så är det bra att du äter proteiner och kohydrater. Ät mytcket pasta, spaghetti eller makaroner och även mycket kött. Du ska dock inte bara äta snabbmat som McDonald's, Burger King, Pizza Hut eller dylikt, för då riskerar du din hälsa även då. Ät varierat, ät nyttigt.

Man ska öka kolhydrater och dra ner på sallad (och sånt), men proteinet ska man aldrig ändra på.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Trådskaparen hade inte gett tråden något bra namn. That's why.

Mitt råd är att du äter mycket kött, fisk, kolhydrater och grönsaker samt motionerar lagom mycket. Jag går bara ner i vikt om jag inte rör mig, så ut och rör på dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...