Organism Skrivet 8 December 2009 Rapport Dela Skrivet 8 December 2009 Sist jag spelade detta med polarna så var jag i köket och snodde mat från hans kylskap då jag hörde skrik från hans rum! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 8 December 2009 Rapport Dela Skrivet 8 December 2009 hur ska man egentligen göra vid tv-apparaterna? Jag har reggat mig via twitter och facebook. Är det verkligen slut där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 8 December 2009 Rapport Dela Skrivet 8 December 2009 (redigerat) Läskigt........... Jag är en riktigt lättskrämmd 13 åring :o Hehe började tills man skulle göra ett val typ. Ska köra hele med en kompis :-) Redigerat 8 December 2009 av Nacke3000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 10 December 2009 Rapport Dela Skrivet 10 December 2009 Går ju inte att spela spelet :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 11 December 2009 Rapport Dela Skrivet 11 December 2009 inte ett dugg läskigt. kanske för att jag kör i ljuset. men ändå den är inte skrämmande och den är shit man styr konstigt med gubben. när han ska ner för trappan så ramlar han hella tiden som en störd idiot som kan inte gå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 11 December 2009 Rapport Dela Skrivet 11 December 2009 inte ett dugg läskigt. kanske för att jag kör i ljuset. men ändå den är inte skrämmande och den är shit man styr konstigt med gubben. när han ska ner för trappan så ramlar han hella tiden som en störd idiot som kan inte gå.Han kanske e full? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 11 December 2009 Rapport Dela Skrivet 11 December 2009 kan ni fortsätta efter TVna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 11 December 2009 Rapport Dela Skrivet 11 December 2009 kan ni fortsätta efter TVna?Nope. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.