KuroKaktus Skrivet 3 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 December 2009 OnT: Sorgligt, vad ska man dricka på LAN nu då? http://www.express-pc.com/images/cocaineDrink.jpg Riktigt god:) Eller så håller man sig till vanlig Cola eller vad man nu gillar. Problemet är att den knappt finns i Sverige Vill ha den. Men är ju bannlyst i största delen av Sverige :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 3 December 2009 Rapport Dela Skrivet 3 December 2009 OnT: Sorgligt, vad ska man dricka på LAN nu då? http://www.express-pc.com/images/cocaineDrink.jpg Riktigt god:) Eller så håller man sig till vanlig Cola eller vad man nu gillar. Problemet är att den knappt finns i Sverige Vill ha den. Men är ju bannlyst i största delen av Sverige :P Kicked. Reason: YOU ARE BANNED (Check console) Blir ju att dricka något annat.. som vatten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adolfus Skrivet 3 December 2009 Rapport Dela Skrivet 3 December 2009 Förresten, har kongkurs något med King Kong att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 3 December 2009 Rapport Dela Skrivet 3 December 2009 Förresten, har kongkurs något med King Kong att göra? Whaat? nooo... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 4 December 2009 Rapport Dela Skrivet 4 December 2009 Vart kan man köpa jolt i vanliga fall. kanske ska köpa ett lager nu och sälja dyrt sen:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 4 December 2009 Rapport Dela Skrivet 4 December 2009 Tycker inte om Jolt, så det spelar kvitta för mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 4 December 2009 Rapport Dela Skrivet 4 December 2009 Hoppas din pappa har fel killen... Jag gillar Jolt :( 15 på drickan? -Jag är inte 15 år så jag bryr mig ej:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 4 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 4 December 2009 Hoppas jag med. Men värkar inte som det. Stog ju på rakaka osv. Och jag menar energidryck. Inte jolt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.