Gäst EmoNerdChild Skrivet 4 December 2009 Rapport Dela Skrivet 4 December 2009 http://www.sjgames.com/illuminati/politics.html Hehe kulers =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 4 December 2009 Rapport Dela Skrivet 4 December 2009 Va? Ska jag orka läsa allt det mitt på natte`n? Får kolla i morgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 14 December 2009 Rapport Dela Skrivet 14 December 2009 Hehe CAMBODIAN COMMUNISM: You have two cows. The government takes both of them and shoots you. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 16 December 2009 Rapport Dela Skrivet 16 December 2009 Grym (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 16 December 2009 Rapport Dela Skrivet 16 December 2009 Va? Ska jag orka läsa allt det mitt på natte`n? Får kolla i morgon. Det tog ungefär 1 minut, kanske mindre för mig att läsa.Klockan är 12, hur fan klarar du av att överleva en helg?.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.