Hoppa till innehåll

Sony Vs Nintendo Vs Microsoft.


Nacke3000

Vilken är bäst?  

66 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

  • Svar 94
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

sony såklart dom gör bra spel. littlebigplanet är av dom bästa spelen dom har gjort och uncharted 2.

Sony har inte gjort Little Big Planet, publicerat, det är skillnad (inte uncharted 2 heller för den delen)

det är ändå doms spel.

 

Nej -.- Det är bara företaget som valde att släppa det spelet till sin konsol, sony har inte ett skit med hur bra eller dåligt spelet är

 

dom betalade ju för spelen samma sak med gta dlcn microsoft betalade för att få dom så sony har betalat för spelen.och varför är det ett sony märke på spelet? jag tror de du som vet inte ett skit om spel.dom betalade dom får.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

sony såklart dom gör bra spel. littlebigplanet är av dom bästa spelen dom har gjort och uncharted 2.

Sony har inte gjort Little Big Planet, publicerat, det är skillnad (inte uncharted 2 heller för den delen)

det är ändå doms spel.

Nej -.- Det är bara företaget som valde att släppa det spelet till sin konsol, sony har inte ett skit med hur bra eller dåligt spelet är

 

dom betalade ju för spelen samma sak med gta dlcn microsoft betalade för att få dom så sony har betalat för spelen.och varför är det ett sony märke på spelet? jag tror de du som vet inte ett skit om spel.dom betalade dom får.

 

*facepalm* Så om jag köper säg Simpsons, är det jag som ska ha äran för att det är en bra serie?

 

Om du inte förstod det så säger jag det igen, Sony har publicerat spelen, dvs. marknadsfört & sätt till att dom säljer, därför är deras märke på fodralen

Redigerat av Hivee
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

sony såklart dom gör bra spel. littlebigplanet är av dom bästa spelen dom har gjort och uncharted 2.

Sony har inte gjort Little Big Planet, publicerat, det är skillnad (inte uncharted 2 heller för den delen)

det är ändå doms spel.

Nej -.- Det är bara företaget som valde att släppa det spelet till sin konsol, sony har inte ett skit med hur bra eller dåligt spelet är

dom betalade ju för spelen samma sak med gta dlcn microsoft betalade för att få dom så sony har betalat för spelen.och varför är det ett sony märke på spelet? jag tror de du som vet inte ett skit om spel.dom betalade dom får.

 

*facepalm* Så om jag köper säg Simpsons, är det jag som ska ha äran för att det är en bra serie?

 

Om du inte förstod det så säger jag det igen, Sony har publicerat spelen, dvs. marknadsfört & sätt till att dom säljer, därför är deras märke på fodralen

 

ok

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Microsoft ofc, de enda som fattat att det inte blir särsklit bra om man satsar allt på ett hörn.

Microsoft produkter är ju fail. Det blev bara värre när de gjorde Xbox.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Microsoft är snart högst i omröstningen <_< Hehe....

 

Men asså xbox 360 är ju kul och bra men den år sönder FÖR LÄTT.......

 

Min kompis hade köppt ett special paket med gears of war 2 med expansion också för typ 600kr

 

Han råkade välta xboxet och allt pajade........

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Microsoft är snart högst i omröstningen <_< Hehe....

 

Men asså xbox 360 är ju kul och bra men den år sönder FÖR LÄTT.......

 

Min kompis hade köppt ett special paket med gears of war 2 med expansion också för typ 600kr

 

Han råkade välta xboxet och allt pajade........

Jävlar vad billigt, tog Nintendo.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

microsoft är kanske bra på att göra datorer men annars failar dom med xbox. dom är värkligen dåliga på det. tycker dom borde fortsätta göra datorer. för att xbox har fotfarande rrod man måste betala för live sen måste man köpa batterier för xbox.

Micro$oft är ett Software företag, de är därför deras Hardware suger. IMO

 

Och jag tog Sony för dom levererar bra spel, bra service o.s.v.

 

Jag tog inte Nintendo eftersom jag är en Hardcore gamer och tbh så tycker jag Nintendo gör barn spel.

 

 

 

 

+1 på allt du sa.

 

Jag tog Sony, anledningen till att jag inte tog Microsoft är att alla deras spel är så dåliga och instabila. Köpte Flight Simulator X för 500 och den fungerade inte. Dem är sämst på service också! Jag ringde deras service och dem bad mig köpa en ny dator fast det inte funkade på andra datorer. Men deras sista Windows 7 är bäst. Anledningen till att jag inte tog Nintendo är att dem gör barn spel.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...