kkthxbye Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 ja typ rasten efter så är man vänner brukar det vara Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 Jag har bråkat med några men blivit vän med dom igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 Jag brukar typ alltid bråka med en kompis :D han blir värsta förbannad. Fast vi blir liksom aldrig osams så länge. Helt sjukt, va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 Är det du som är otrevlig, eller han? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 23 April 2004 Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 Jag har blivit Osams med en kille som heter Anders och jag gillar inte han och han har faktist hittat på ett eget löjligt folk som han hela tiden vill vara när han och jag leker några lekar då han och jag leker att själva vi är... Och när han väljer att vara en Naijgha så är den oslagbar men däremot har jag hittat på ett eget knäckande folk som heter Shasanua och när leker så är han osåbar och jag dödlig... Han är helt enkelt en idiot! Naijgha = Ett folk som Anders har hittat på Shasanua = Ett folk som jag har hittat på Anders kommer till och med hem till mig för att äta Chips, godis och dricka läsk! Anders är en CHIPS-NÖRD! Jag blir arg på honom när jag bara tänker på honom! *arg* :angry: :angry: :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DragonMaster Skrivet 23 April 2004 Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 har ni nångång bråkat med en kompis o aldrig blivit vänner jag bråka med en kompis han snacka skit om min pappa jag gav honom en massa stryck o vi är aldrig kompisar mer han förtjänade det i sjuan så hade jag med mej 3 kompisar från min förra skola ( upp till 6:an ) men det var en annan tjej som var från en annan skola i samma stad som snodde dom från mej! :( vi blev värsta ovännerna!! men sen så ordnade det upp sig. nu går jag i nian och dom är vid min sida!! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 23 April 2004 Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 har en kompis om vi bråkat så försöker jag bli vänn me han men han bara: Ne aldrig. så går han där ifrån fasst har skaffat en bättre nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 23 April 2004 Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 Jag har blivit Osams med en kille som heter Anders och jag gillar inte han och han har faktist hittat på ett eget löjligt folk som han hela tiden vill vara när han och jag leker några lekar då han och jag leker att själva vi är... Och när han väljer att vara en Naijgha så är den oslagbar men däremot har jag hittat på ett eget knäckande folk som heter Shasanua och när leker så är han osåbar och jag dödlig... Han är helt enkelt en idiot! Naijgha = Ett folk som Anders har hittat på Shasanua = Ett folk som jag har hittat på Anders kommer till och med hem till mig för att äta Chips, godis och dricka läsk! Anders är en CHIPS-NÖRD! Jag blir arg på honom när jag bara tänker på honom! *arg* :angry: :angry: :angry: Kom han hem till dig för att käka???Här är ju helt hehe..Bäng i huve! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*REX* Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 Jag har bråkat med min bästa kompis andra kompis för han gillar inte mig.(HAN HATAR MIG) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst zego Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 jag har bråkat med en kompis många gånger han finns här på fuska! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 Vem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 25 April 2004 Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 a min kompis var inte så bra kompis i alla fall han ville bara komma hem till mig o spela spel Pokemon james bond Pokemon ville han altid ha en massa Shiney pokemon av mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.