WASD Skrivet 14 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 14 December 2009 (redigerat) Laddat upp sändningen nu för er som missade eller vill höra igen, glömde spela in de 20 första minuterna (var inget viktigt där förutom en anonym person som sa att guggo suger) http://www20.zippyshare.com/v/24132146/file.html Redigerat 14 December 2009 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 14 December 2009 Rapport Dela Skrivet 14 December 2009 (redigerat) Laddat upp sändningen nu för er som missade eller vill höra igen, glömde spela in de 20 första minuterna (var inget viktigt där förutom en anonym person som sa att guggo suger) http://www20.zippyshare.com/v/24132146/file.html Haha, grymt. Nu är jag tillräckligt känd för att vara med i kvällspressen :D Fan att du inte spelade in det, det hade varit skoj att höra. Nu skall det lyssnas! Redigerat 14 December 2009 av Guggo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 14 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 14 December 2009 Mr. anonym säger det en gång till senare i sändningen som jag fick med på inspelningen faktiskt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 14 December 2009 Rapport Dela Skrivet 14 December 2009 Oj oj! Vet du när, typ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 14 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 14 December 2009 (redigerat) Njae, nånstanns i mitten tror jag. Dezen suger på några ställen också, och boffaroffe säger att alla suger. Redigerat 14 December 2009 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 14 December 2009 Rapport Dela Skrivet 14 December 2009 (redigerat) Precis efter Go West är det. För övrigt så lyssnade jag inte :P Edit: Anonym och anonym. Man kan väl ganska enkelt begränsa antalet troliga personer avsevärt. Redigerat 14 December 2009 av Guggo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 14 December 2009 Rapport Dela Skrivet 14 December 2009 fan jag vet att jag failade ganska hårt. ;: så jävla förvirrande hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 14 December 2009 Rapport Dela Skrivet 14 December 2009 Frågesporten i början gick ju bra iallafall. Jag kunde alla utom "Vem var det som kastade?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 14 December 2009 Rapport Dela Skrivet 14 December 2009 Guggo, lyssna vid 12.38 :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 14 December 2009 Rapport Dela Skrivet 14 December 2009 (redigerat) Funkar inte att ladda ner. =O Trycker på dowload, men sidan bara står och laddar i evigheter... Edit fungerade nu helt plötsligt. =/ Redigerat 14 December 2009 av EmoNerdChild Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 14 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 14 December 2009 Funkar för mig och andra att ladda ner ifrån zippyshare, prova en annan webbläsare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 14 December 2009 Rapport Dela Skrivet 14 December 2009 Kan inte starta, jag laddar ner filen öppnar den i vlc, men det vill ändå inte funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.