SNUFFINATOR Skrivet 14 December 2009 Rapport Dela Skrivet 14 December 2009 Haha, kay. Fan att jag missade detta ;< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 14 December 2009 Rapport Dela Skrivet 14 December 2009 Haha, kay. Fan att jag missade detta ;< Du kan ju lyssna på det igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 14 December 2009 Rapport Dela Skrivet 14 December 2009 Att jag har gnällt över det är bara för jag har haft trist.. .______. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 14 December 2009 Rapport Dela Skrivet 14 December 2009 Vad heter member på fuska atm? o; Hemligt, vi vill ju inte att han ska bli bannad igen, även om jag tycker det är rätt uppenbart. Hemligt Member fan kanske? Iallafall, Mörkt Ljus, Mer än så får ni inte veta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 14 December 2009 Rapport Dela Skrivet 14 December 2009 Hemligt Member fan kanske? Iallafall, Mörkt Ljus, Mer än så får ni inte veta. Ja, då var det ju jävligt svårt att lista ut vem.... Inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 14 December 2009 Rapport Dela Skrivet 14 December 2009 Att jag har gnällt över det är bara för jag har haft trist.. .______. Och du gnäller inte längre, amirite? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChuckNorris Skrivet 14 December 2009 Rapport Dela Skrivet 14 December 2009 Edit: Anonym och anonym. Man kan väl ganska enkelt begränsa antalet troliga personer avsevärt.Ja för de som tycker att du är en idiot som suger är ju en verkligen en extrem minoritet. Ok, personerna kan begränsas till tre och utifrån det kan man enkelt se det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 14 December 2009 Rapport Dela Skrivet 14 December 2009 "Vem har mest profilvisningar på fuska?" ajabaja, kunde ni inte den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 14 December 2009 Rapport Dela Skrivet 14 December 2009 (redigerat) Admin..? Ja för de som tycker att du är en idiot som suger är ju en verkligen en extrem minoritet. Fan vet jag, men personerna som skulle ringa in till WASDs radiosändning och säga anonymt är ju ett relativt begränsat antal iallafall. Ok, personerna kan begränsas till tre och utifrån det kan man enkelt se det. Mhm Redigerat 14 December 2009 av Guggo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 14 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 14 December 2009 Admin..?Fel.http://www.fuska.se/forum/index.php?showuser=10612 http://i45.tinypic.com/2rh8xo8.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 15 December 2009 Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 Missade hela skiten! :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 15 December 2009 Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 Hemligt, vi vill ju inte att han ska bli bannad igen, även om jag tycker det är rätt uppenbart.Varför blev "member" (vilket självklart är Darklight) bannad då? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.