Dave37 Skrivet 13 December 2009 Rapport Dela Skrivet 13 December 2009 Men kommer du fortfarande bara sända över Kattgruppen eller får hela fuska.se vara med?Den informationen är "hemligstämplad". :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 13 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 December 2009 Jag tänkte också skaffa en egen radio, Men när jag kom på att jag bara har 2 mbit bredband så skulle det nog inte funka så bra.Jag har ju 8mbit och klarade ungefär 16 lyssnare, du borde klara runt 4 då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 13 December 2009 Rapport Dela Skrivet 13 December 2009 Jag tänkte också skaffa en egen radio, Men när jag kom på att jag bara har 2 mbit bredband så skulle det nog inte funka så bra.Jag har ju 8mbit och klarade ungefär 16 lyssnare, du borde klara runt 4 då. Damn, bara 4? Det var inte så värst bra. Eller jo för 2mb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 13 December 2009 Rapport Dela Skrivet 13 December 2009 Aja, Ska testa någongång! Får fixa allt det där imorgon så får jag se vad som händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 13 December 2009 Rapport Dela Skrivet 13 December 2009 Aja, Ska testa någongång! Får fixa allt det där imorgon så får jag se vad som händer. Lycka till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 13 December 2009 Rapport Dela Skrivet 13 December 2009 Aja, Ska testa någongång! Får fixa allt det där imorgon så får jag se vad som händer. Lycka till. Då hoppas jag du kommer och lyssnar :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 13 December 2009 Rapport Dela Skrivet 13 December 2009 Aja, Ska testa någongång! Får fixa allt det där imorgon så får jag se vad som händer. Lycka till. Då hoppas jag du kommer och lyssnar :D Så klart jag kommer och lyssna. x) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 13 December 2009 Rapport Dela Skrivet 13 December 2009 Kollade på guiden, Men dem visar bara hur man spelar upp musik man har på datorn. Hur spelar man upp från Spotify? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Money Skrivet 13 December 2009 Rapport Dela Skrivet 13 December 2009 Någon som spelat in sändningen? Missade fan det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 13 December 2009 Rapport Dela Skrivet 13 December 2009 Var i åbo, kom hem Kl 20:00 och glömde.. >.> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 13 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 December 2009 Någon som spelat in sändningen? Missade fan det! Jag, jag kommer ladda upp den imorgon. Kollade på guiden, Men dem visar bara hur man spelar upp musik man har på datorn. Hur spelar man upp från Spotify? Ladda bara ner Edcast Standalone och välj att spela in från stereo mix så spelar den in allting du spelar upp på datorn, jag använde youtube hela tiden till musiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 13 December 2009 Rapport Dela Skrivet 13 December 2009 Kollade på guiden, Men dem visar bara hur man spelar upp musik man har på datorn. Hur spelar man upp från Spotify? Ladda bara ner Edcast Standalone och välj att spela in från stereo mix så spelar den in allting du spelar upp på datorn, jag använde youtube hela tiden till musiken. Okej, Tack så mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.