Erram Skrivet 31 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2010 Klart, Bor ju ett monster under min säng :( Du borde kanske köpa ett baseball trä :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 31 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2010 Offtopic: Varför det när det finns motorsågar? Ontopic: Jag tror mer på det befintliga väsenet andar, än "spöken" som rasslar i kjedjor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maiz Skrivet 31 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2010 Nej, jag tror ej på spöken, men dock på andar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 31 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2010 Nej, jag tror ej på spöken, men dock på andar.Är inte det typ samma sak? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 31 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2010 Det beror på hur man själv menar, en del kan ju tycka att spöken bara svävar omkring och skrämmer folk eller att dom bara finns ibland oss men inte kan uttrycka sig själva men istället kommunicerar med att "skrämmas" o.s.v... Andar kan folk tänka som typ, demoner i folksagor eller som ovanstående spöken... Undrar om du förstår som jag, men själv tycker jag att det var en bra förklaring ifrån en P12:a som alla kallar mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maiz Skrivet 31 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2010 Nej, jag tror ej på spöken, men dock på andar.Är inte det typ samma sak? Nja, syftade på döda människor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 31 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2010 Nej, jag tror ej på spöken, men dock på andar. Är inte det typ samma sak? Nja, syftade på döda människor. Det är definitionen på spöke Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maiz Skrivet 31 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2010 Nej, jag tror ej på spöken, men dock på andar. Är inte det typ samma sak? Nja, syftade på döda människor. Det är definitionen på spöke Andar och spöken är inte samma sak. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 31 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2010 Nej, jag tror ej på spöken, men dock på andar. Är inte det typ samma sak? Nja, syftade på döda människor. Det är definitionen på spöke Andar och spöken är inte samma sak. :P Det sa jag aldrig? Jag sa bara att spöke = död varelse vi kan se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maiz Skrivet 31 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2010 Nej, jag tror ej på spöken, men dock på andar. Är inte det typ samma sak? Nja, syftade på döda människor. Det är definitionen på spöke Andar och spöken är inte samma sak. :P Det sa jag aldrig? Jag sa bara att spöke = död varelse vi kan se My bad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 31 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2010 Men skillnaden på spöken och andar är jag inte riktigt med på, spöken skräms men andar gör det inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 31 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2010 Andar behöver inte nödvändigtvis vara en död varelse, det kan vara något typ av väsen eller essens, så tolkar jag det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.