Hoppa till innehåll

Har Ni Tur

ROMARIO

Rekommendera inlägg

Tur eller otur finns inte, allting handlar om tillfälligheter. En människa har inte "tur", en människa har inte "otur".. Däremot uttrycket "Där hade jag tur" är en annan femma.

Man kan ju dock definiera "tur" som när något som man inte kan påverka går väldigt bra för en, som t.ex. att man vinner på lotto när man på mofo tog en skraplott.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tur eller otur finns inte, allting handlar om tillfälligheter. En människa har inte "tur", en människa har inte "otur".. Däremot uttrycket "Där hade jag tur" är en annan femma.

Man kan ju dock definiera "tur" som när något som man inte kan påverka går väldigt bra för en, som t.ex. att man vinner på lotto när man på mofo tog en skraplott.

Ja självklart, det är svårt att formulera mina åsikter, men det var vad jag menade med "uttrycket". Däremot att en person har "tur", är "turlig", föddes till att ha "tur", existerar inte, enligt mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vann 3 stjärnvinster på liseberg för nån vecka sen, spelade bort runt 2500-3000 men skitsam, jag vann ju fortfarande.

Herregud... Säkert att du inte menade 250-300?

Tror det står tydligt 2500-3000 inte 250-300.

Han kan ju ha skrivit fel... Att spela bort 2500-3000kr på Liseberg är ju sjukt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vann 3 stjärnvinster på liseberg för nån vecka sen, spelade bort runt 2500-3000 men skitsam, jag vann ju fortfarande.

Herregud... Säkert att du inte menade 250-300?

Tror det står tydligt 2500-3000 inte 250-300.

Han kan ju ha skrivit fel... Att spela bort 2500-3000kr på Liseberg är ju sjukt.

Dock är "Han" samma person som sa "Tror det står tydligt 2500-3000" så det var nog inte felskrivet. Att det är sjukt haru rätt i.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Eminem4Life

jag spelade joker och vann drömvinsten en gång på 4 kronor LOL

haha ofta är det sant????? :o

ja det är Sant trodde först att jag vunnit typ ett tusen kronor men se när vi kom till butiken så gav dom mig bara 4 kronor när jag lämnat in lappen LOL så jag bara gick därifrån och sa till morsan som då bara sa jaha och sen inget mer med det <_< blev ju lite besviken dock men ska då aldrig spela på joker nåt mer och ändå spelade jag tillsammans med min pappa han hade 1 lott och jag 1 och så vann jag bara drömvinsten på 4 kronor :iluvff: Redigerat av Eminem4Life
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...