Hoppa till innehåll

Fuskaradio

Money

Radio i fuska  

38 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

Hej!

Jag har nyss kommit på en idé om att ha internet radio här i fuska. Radion ska vara på en viss tid och vi kan ha några medlemmar eller moderatorer som anställda i radion. Vi kan ha nyheter, låtar som man kan önska, frågesport och mycket mer. Man ska kunna gå in på radion direkt genom fuska.

Edit, det är bara ett förslag jag kom på. Så bli inte arga om det stör er.

Redigerat av Money
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 31
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Strunta i om han har tagit ideén av WASD. Jag tycker att det är ett bra förslag, men då ger jag inte credit till dig. Det ger jag till WASD!

Man ska inte bara säga "wooh, skitbra ide till trådskaparen". Men man ska inte heller säga tack till WASD.

Sen så gör en radio själv som du länkar till en tråd.. kanske funkar ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lol noobs, jag kom på idén efter att lyssnat på wasds radio. Så själva idén om att skapa en allmän radio för hela sidan är mitt idé. Jag bryr mig inte om ni ger mig credits eller inte, det är bara en idé.

Jag har kom nyss på en idé om att ha internet radio här i fuska.
Ja, det är ju säkert din ide...

Omg, värsta saken jag hört på länge. Är du ett säker på att du är 16 år gammal? Varför skulle det inte va min idé?

Edit, nu vet jag varför vissa hatar forumet.

Redigerat av Money
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Så själva idén om att skapa en allmän radio för hela sidan är helt min.

Knappt halvt skulle jag vilja påstå, min radio var dessutom för hela sidan då jag sände.

Omg, värsta saken jag hört på länge. Är du ett säker på att du är 16 år gammal? Varför skulle det inte va min idé?

Eftersom det är min idé^^ Funkar dessutom inte att gå på folk som du gör, protip: bild

Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Antar att han menar att du snodde ideen från WASD radio.

EDIT: WASD han före xD.

Redigerat av ReMemberMe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Så själva idén om att skapa en allmän radio för hela sidan är helt min.

Knappt halvt skulle jag vilja påstå, min radio var dessutom för hela sidan då jag sände.

Eftersom det är min idé^^ Funkar dessutom inte att gå på folk som du gör, protip: bild

Menar du att det var din idé om att vi kunde ha en allmän radio här? Du sa ju att den var bara för KG. Du sa själv att du sände den över hela fuska pga att det är KGs födelsedag.

EDIT: WASD han före xD.

Före med vad? Mitt idé och hans idé är inte samma. Han har den bara för KG. Mitt idé var att fuska skulle styra den, och att den skulle vara allmän.

Redigerat av Money
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Senare sa han att han kanske skulle ha den för hela fuska igen (om jag inte har fått för mig något konstigt xD)...

Före med vad? Mitt idé och hans idé är inte samma. Han har den bara för KG. Mitt idé var att fuska skulle styra den, och att den skulle vara allmän.

Med att skriva samma sak som mig.

Redigerat av ReMemberMe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...