Hoppa till innehåll

Hundgruppen

ImbazFuhrer

Rekommendera inlägg

Ni har två olika grupper och krigar mot varandra.

Om du syftar på Kattgruppen kan jag säga direkt att vi inte 'krigar' mot någon eller något. Jag och många av de övriga i vår grupp försöker att göra allt för att lösa eventuella konflikter på bästa möjliga sätt så att alla inblandade parter blir nöjda.

Jag har aldrig "whinat" om att gå med...

Jag trodde bara att KG var en trevlig grupp, inte några förolämpande 24-7 spelande killar som... jaa... du...

Bara ett PM till TheCat som inte ens svarade, och du behöver inte göra bort dig själv i denna tråd några fler gånger, tack.

För det första skickade du ett PM till mig och 20 minuter senare skickade du ett till, ansåg du kanske att jag struntade i mig efter du hade väntat ytterligare 20 minuter?

Nej, så var inte fallet, jag har bara mycket att göra och kan inte svara på alla meddelanden på en gång. Jag tyckte även att det var onödigt att svara innan vi hade bestämt om ifall du skulle vara med eller inte. När det sedan var klart hade Dave37 redan skrivit att din ansökan var nekad och det verkar som du redan hade läst det inlägget. Jag tyckte därför att var onödigt att skicka något PM. Jag ska försöka att vara snabbare nästa gång och svara på dina PM så fort som möjligt.

Dessutom tycker jag att ditt första inlägg på den här sidan är taskigt mot Kattgruppen då du istället för att pressentera din grupp riktar kritik mot just Kattgruppen. Du ha en liten bättre presentation där du beskriver det som gör din grupp speciell istället för att jämföra din grupp med andras.

Redigerat av TheCat
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 41
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Malker vi sitter inte och tjafsar om grupper.

Det är ganska svårt att ha en objektiv synvinkel här, men det är så att ZaaalZaa blev nekad till medlemskap i Kattgruppen, detta ledde till att han skapade Hundgruppen som är till för alla som generaliserar KG's medlemmar som "snobbar".

Du kan prata gott om Oztown om du vill, personligen anser jag att deras rykte är överskattat då de lyckas hålla en fasad som visar en aktiv och stark grupp medan insidan är helt annorlunda. Sedan är min personliga åsikt att Oztown glorifierar sig själv och försöker provocera fram dessa s.k. "krig" (som du så fint uttrycker det) genom att exempelvis förbjuda alla medlemmar ur Kattgruppen med gammal hederlig generalisering.

Huruvida vi trollar eller inte går inte heller att se objektivt på, men vad som sker inom gruppen kan man inte bedöma efter hur medlemmar beter sig utanför gruppen, du kan inte döma en hel grupp efter det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Först ville du gå med i kattgruppen, sen nekas du och då hatar du alla i KG?

Let me clear this up..

Ni alla, är killar, från åldern 12-20.

Ni sitter i ett fuskar forum och tjafsar om grupper?

Ni har två olika grupper och krigar mot varandra.

Detta är nog det mest omognaste och idiotiska tråd jag sett i hela mitt liv.

Är ni 3 år, eller? Bråkar ni om ledande grupper?

Ni är fan patetiska, gör er jävla grupp och håll er i den.

Ingen är bättre och ingen är sämre, gruppen blir vad ni gör den till.

Den enda positiva gruppen jag sett är Oztown, och ryktet som Oztown har verkar faila lite med allt skitsnack folk skriver (nämner inga namn.)

Ni säger t.ex att KG är en lojal och blablabla grupp, men hur fan kommer det sig att alla ni (förutom Dave37) trollar och är.. ja, i princip omogna i varenda jävla tråd i detta jävla forum.

Väx upp, ni beter er som småbarn i en stor sandlåda.

Med alla förutom Dave37 trollar, får jag fråga dig när jag gjorde det?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När jag sa "två grupper som krigade" menade jag inte två grupper exakt, det var ett talesätt.

Nu menar jag olika grupper.

Kattgruppens medlemmar har gått till anfall mot många Oztown medlemmar medans Oztown medlemmar har gjort samma sak, ni båda gör fel.

Men att sitta och whina i en tråd om hur bra Kattgruppen är och försöka få fram de fakta att trådskaparen är en patetisk idiot som inte kunde komma in i en grupp.

Som sagt, att tjafsa mellan grupper i ett fuska forum är otroligt barnsligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När jag sa "två grupper som krigade" menade jag inte två grupper exakt, det var ett talesätt.

Ok.

och försöka få fram de fakta att trådskaparen är en patetisk idiot som inte kunde komma in i en grupp.

Att han startade gruppen är ett faktum, följderna av att han inte kom in kan man enkelt räkna ut själv då han t.o.m har skrivit vissa "ledtrådar" i den här tråden.

Håller med dig, men ibland är det faktiskt nödvändigt att försvara sig från smutskastning och provokationer.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kattgruppens medlemmar har gått till anfall mot många Oztown medlemmar medans Oztown medlemmar har gjort samma sak, ni båda gör fel.

Men att sitta och whina i en tråd om hur bra Kattgruppen är och försöka få fram de fakta att trådskaparen är en patetisk idiot som inte kunde komma in i en grupp.

Det va då fan va du skulle leka mogen då...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Håller med dig, men ibland är det faktiskt nödvändigt att försvara sig från smutskastning och provokationer.

Jag förstår dig helt.

Men det är så att när man sitter och baktalar ett gruppforum i en fuskarsida så är man lite konstig i huvudet.

Men jag förstår faktiskt, skulle inte tillåta någon baktala mitt gruppforum heller.

Och jag sa att Oztown har bra rykte men det förstörs ju sakta med allt folk från gruppen skriver.

Oztown var älskvärt enda sen 1.0 (då menar jag verkligen första gruppen) men nu känns det lite som Sovjetunionen, och inte det positiva om det (om det nu ens fanns något positivt om Sovjet.)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ni säger t.ex att KG är en lojal och blablabla grupp, men hur fan kommer det sig att alla ni (förutom Dave37) trollar och är.. ja, i princip omogna i varenda jävla tråd i detta jävla forum.

Väx upp, ni beter er som småbarn i en stor sandlåda.

Jag skulle vilja be dig tänka efter lite där. Har du verkligen sett ALLA KGs medlemmar trolla och vara omogna?

Fast jag håller med dig, såna här "krig" är bara löjliga.

Förresten, Herr Trådskapare, så tycker jag att du är patetisk. Vi i Kattgruppen ville ingen något ont förut, men du lackar ur bara för att du inte får gå med (det har hänt förr, och det är jäkligt irriterande), och då är det väl fullt förståeligt att vi blir lite småsura? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...