Garone Skrivet 19 December 2009 Rapport Dela Skrivet 19 December 2009 Xbox 360 forumet har ju en tråd om senast upplåsta achievment, så varför skulle inte vi PS3 ägare kunna ha en om trophies? :) Själv låste jag senast upp bronstrofén "Look what I made!" i Little Big Planet. Inget att skryta om kanske men alltid något. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 19 December 2009 Rapport Dela Skrivet 19 December 2009 Kommer inte ihåg namnet på den senaste trophyn, men det var någon Tekken 6 trophy i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 20 December 2009 Rapport Dela Skrivet 20 December 2009 glöm inte att vissa trophys kan innehålla spoilers. men jag låste upp typ några assassins creed 2 trophys senast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 20 December 2009 Rapport Dela Skrivet 20 December 2009 Det senaste spelet jag låste upp en trophy var nog på Fallout 3... Kommer själv inte ihåg vad den hette. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 20 December 2009 Rapport Dela Skrivet 20 December 2009 Högfart (eller nåt) i LittleBigPlanet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 25 December 2009 Rapport Dela Skrivet 25 December 2009 Rockin' the boat på god of war :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 25 December 2009 Rapport Dela Skrivet 25 December 2009 jag låste upp idag som är döda kraken utan att dö i littlebigplanet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 25 December 2009 Rapport Dela Skrivet 25 December 2009 Krigsgudband - Killzone 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 25 December 2009 Rapport Dela Skrivet 25 December 2009 Döda 6 styckna utan att dö med sniper. (Cod mw2) Döda 2 st. med ett skott. (Cod mw2) Döda tre st. med en granade luncher-skott.(Cod mw2) Fall mer än 10 meter till din död.(Cod mw2) Glömde resten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 28 December 2009 Rapport Dela Skrivet 28 December 2009 20 headshoots på uncharted 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 28 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2009 Inte helt säker på namnet, men tror det var "Bridge Destroyer" i Saboteur där man ska spränga sin första bro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
arrmando Skrivet 31 December 2009 Rapport Dela Skrivet 31 December 2009 min kanon går het eller nåt från Ratchet and Clank crack in time Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.