Volbla Skrivet 19 December 2009 Rapport Dela Skrivet 19 December 2009 (redigerat) Jag startar ett gruppforum vilken dag som helst. Gruppen ska vara fri från all aggression som pågår mellan grupperna. Om ni är ute efter en grupp att trolla i är detta fel grupp att eventuellt söka till! Jag kommer inte gruppdiskriminera som vissa gör (O-town och HG) för det är pinsamt. Alla är välkomna men den som missköter sig åker ur. Jag funderar på att köra ett system som Blue Ghost där jag släpper in 15 personer och de får varsin invite så jag lägger in folk sen. Upplägget blir därefter att det blir tävlingar där det är 1-3:e pris som kan resultera i FM, Invite till gruppen eller andra önskemål. Detta är även en diskussionstråd om gruppens namn, specifika inriktning och dylikt. Kom med idéer och förslag! Allting läses och kontrolleras, men oseriös skit anmäls bara. Namnförslag: Volblagruppen Darkshiver (lol chag :D) 1340 (: PppPpPPPPPPppppppPpPPpPppPPPPppPPpppppPPPPP) Ekorrarna Garden of Eden Inriktning: Allmänt, Övrigt 15 platser 1. Noodles 2. Money 3. Chagi 4. TheCat 5. ChuckNorris 6. Dave37 7. 2FJSKFJSKGJES 8. ReMemberMe 9. Husko 10. FridayPanda 11. Jolt 12. Luxaxix 13. Simple 14. EmoNerdChild 15. Quatix Notera att detta är bara intresseanmälan, det kan kastas om när 15 platser är upptagna och om fler vill gå med. Redigerat 22 December 2009 av Volbla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 19 December 2009 Rapport Dela Skrivet 19 December 2009 Intressad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Money Skrivet 19 December 2009 Rapport Dela Skrivet 19 December 2009 Intresserad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 19 December 2009 Rapport Dela Skrivet 19 December 2009 Jag vill vara med. :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 19 December 2009 Rapport Dela Skrivet 19 December 2009 Vad sägs om musgruppen? Så kan kattgruppen jaga dom och hundgruppen fortsätta jaga kattgruppen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 19 December 2009 Rapport Dela Skrivet 19 December 2009 Namnförslag: Volblagruppen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 19 December 2009 Rapport Dela Skrivet 19 December 2009 Den borde heta Darkshiver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 19 December 2009 Rapport Dela Skrivet 19 December 2009 Intreeesserad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChuckNorris Skrivet 19 December 2009 Rapport Dela Skrivet 19 December 2009 Intresse finns. Den borde heta Darkshiver.Eller SuperSkimboardLol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 19 December 2009 Rapport Dela Skrivet 19 December 2009 Intresse finns. Den borde heta Darkshiver.Eller SuperSkimboardLol eru knäpp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 19 December 2009 Rapport Dela Skrivet 19 December 2009 (redigerat) ansöker! :lol: namnförslag: Ludd-lyan? eller 1340? som uppföljare på 1339? =D Redigerat 19 December 2009 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 19 December 2009 Rapport Dela Skrivet 19 December 2009 ansöker! :lol: namnförslag: Ludd-lyan? eller 1340? som uppföljare på 1339? =D 1338. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.