Hoppa till innehåll

Konsitga Ljud I Mina Högtalare


zkAro
 Dela

Rekommendera inlägg

jo nu för ungefär 5 minuter sedan så hade jag mitt headset ikopplat i datorn, men sen hände den något lustigt att jag kunde höra från högtalarna med och det var typ någon arab eller något som pratade eller något... lite läskigt... behöver snabba svar för hur jag ska göra med detta och vad e detta för ngt skit? ;P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jo nu för ungefär 5 minuter sedan så hade jag mitt headset ikopplat i datorn, men sen hände den något lustigt att jag kunde höra från högtalarna med och det var typ någon arab eller något som pratade eller något... lite läskigt... behöver snabba svar för hur jag ska göra med detta och vad e detta för ngt skit? ;P

 

min kompis har samma "problem". Det är typ någon ryss/arab som snackar, men det är mest när volymen är låg. Höjer man så hörs det knappt. Han har ett Logitech 5.1 system...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det roliga är att jag hade också ett logitech 5.1 ljudsystem när jag hörde det så... kanske ligger nåt i det. xD

Fanns ständigt där när jag hade lågt ljud på, ändå du kan göra är att försöka överrösta det hela, var det jag gjorde alla fall hehe. ^^

Redigerat av saverty
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Eminem4Life

hahahaha jag hade samma problem tyckte dock att det var lite roligt jag Satt och spelade gta sanandreas och när jag hade stängt av spelet så hörde jag ett konstigt ljud tyckte det var någon som pratade skumt :lol:

Redigerat av Eminem4Life
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...