Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Hjälp! varje gång vi börjar en runda (vilken server som hellst) så komma det en sida i text hela tiden så jag blir bannad för reklam bl.a HJÄLP!!

Skrivet

Hjälp! varje gång vi börjar en runda (vilken server som hellst) så komma det en sida i text hela tiden så jag blir bannad för reklam bl.a HJÄLP!!

Är du vac banned?

Skrivet

Då har din acc blivit bannad troligen. Du kan inte spela mer.

Skrivet

Det är ett plugin det heter exec.

Admins kan binda din v knapp man kan binda alla knappar som man kan använda i spelet asså du kan binda på många knappar. Gå till options > keyboard och tryck på use default om det inte fungerar kan du slänga config.cfg.

Skrivet

Det är ett plugin det heter exec.

Admins kan binda din v knapp man kan binda alla knappar som man kan använda i spelet asså du kan binda på många knappar. Gå till options > keyboard och tryck på use default om det inte fungerar kan du slänga config.cfg.

unbind v

i console

Skrivet

Vänta, Heter det något med "Roze" eller något annat skit så är det virus. Eftersom det är inte bind till någon Knapp. Spela aldrig på Roze:s server då..

• Skapa ny...