OOME Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 GöttMos Dock vet jag inte en hur jag ska gå till väga för att kontakta fuska.se när det gäller att ansöka om att få lägga ut sin server här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Stekpanna Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 Ingen kommer spela ändå, på de gamla servrarna var det knappt några som spelade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CarlPhilip Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 GöttMos Dock vet jag inte en hur jag ska gå till väga för att kontakta fuska.se när det gäller att ansöka om att få lägga ut sin server här? [email protected] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 Låter bra, iaf Fuska Ventrilo server D; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 (redigerat) CS 1.6 Oldschool <3. Hoppas du får upp den :) Skulle varit riktigt skoj med en 1.6 server. Redigerat 1 Januari 2010 av dragonaits Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OOME Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 (redigerat) Klart jag fixar en server. Ska det va en vanlig CS 1.6 server eller någon mod på som WC3? Vilket ökar population med hästlängder. Har haft flera WC3 servrar, fullt hela tiden dag ut dag in. Går inte att undvika xD flera admins krävs vara online hela tiden, alltså "hela tiden" går inte att ha någon lucka. Ska vi köra en vanlig server lägger jag upp framför allt de_dust2_long och de_dust2 som huvud maps först i början. Sen när folk fattar att detta är en 24/7 server och börjar stanna lite, då är det dags för lite maps byte. Sen krävs det inte så många admins i början av en vanlig server. Min personliga tanke är att WC3 är mycket roligare. Men det är upp till er, ni väljer. Redigerat 1 Januari 2010 av House Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 Nej, Ingen WC3 plz. Banorna borde vara d2, nuke, train och infan (inferno) Men jaja, Alla är väl inte lika seriösa som mig :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 cs_assault måste vara med ;| , men jag gillar inte WC3 så starkt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 Ingen WC3 Server, tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 Skulle du inte kunna ha lite aim också? Ingen WC3 Server, tack.Håller med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 Skulle va nicet med servrar igen :D MEN PLZ INTE WC3! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RySSEN Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 Inge Wc3, Och kör typ, D2, D2_long, Nuke, Train, inferno, Cpl_mill :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.