Hoppa till innehåll

Starta Upp Cs Servrarna Igen?

Gäst CrazyCake

Rekommendera inlägg

• Svar 80
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Har frågat efter ip nu.

Men det finns väl VAC på servern?

Ja det måste det nästan göra.

Det verkar som om att VAC inte är på med tanke på att det kommer en massa spelare som använder fusk.

Alltså va fan.

1. Stäng av ff (Alla p10s sitter och tkar 24/7)

2. Skaffa en till admin i servern som kan vara inne.

Jag har frågat House om att bli admin, jag är ju online i stort sett dagarna ut, så jag skulle kunna bli en bra admin på servern.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst CrazyCake

Alltså va fan.

Jag har frågat House om att bli admin, jag är ju online i stort sett dagarna ut, så jag skulle kunna bli en bra admin på servern.

Aa, Skulle varit nice om du hade varit admin.

Btw, Sätt gärna på awp igen.

Och byt banjävel för fan.

Kör vanliga d2 istället.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alltså va fan.

Raptomex... Nästan alla cheat har vac2 proof...Så det spelar ingen roll om du har vac eller inte för man kan spela ändå..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Roligt att se alla så intresserad. Jag gör så gott jag kan, IP:et blir inte public ennu här på fuska.se av mig iaf tills jag får svar ifrån info@fuska.

Beklagar eventuella dubbel PM när jag svarade på alla era mail. Nu har jag svarat på alla, om någon inte fått svar så skicka igen.

Sidan hacka upp sig när jag skicka, så jag vet inte om en del kom fram.

(skitsamma här är IP:et) ;)

81.237.218.164

Hoppas ni har överseende, då budskapet syftar sig bara på gott :) servern länkar också hit till fuska.se

Redigerat av House
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alltså va fan.

Raptomex... Nästan alla cheat har vac2 proof...Så det spelar ingen roll om du har vac eller inte för man kan spela ändå..

Fusk med 'vac2 proof' håller i stort sett en vecka på sin höjd efter att det har släppts. VAC uppdateras dagligen mot eventuella fusk.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alltså va fan.

Fusk med 'vac2 proof' håller i stort sett en vecka på sin höjd efter att det har släppts. VAC uppdateras dagligen mot eventuella fusk.

Fel.. Jag vet cheat som släpptes för 4-5månader sen som fortfarande funkar på VAC. Alla Unreal Rage/Stealth cheat kan man lira flera månader med innan dom blir detected av steam.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst CrazyCake

Hur blev det med att byta bana?

Och ja Cloud hade fusk, så banna han.

Skulle Raptomex få bli admin eller hur blev det?

Edit: Såg att du hade bytt bana :)

Btw, jag var runt rank 5-6 igår tror jag :o

Redigerat av CrazyCake
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...