RySSEN Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 Har frågat efter ip nu. Men det finns väl VAC på servern? Ja det måste det nästan göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 Alltså va fan. 1. Stäng av ff (Alla p10s sitter och tkar 24/7) 2. Skaffa en till admin i servern som kan vara inne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 Har frågat efter ip nu. Men det finns väl VAC på servern? Ja det måste det nästan göra. Det verkar som om att VAC inte är på med tanke på att det kommer en massa spelare som använder fusk. Alltså va fan.1. Stäng av ff (Alla p10s sitter och tkar 24/7) 2. Skaffa en till admin i servern som kan vara inne. Jag har frågat House om att bli admin, jag är ju online i stort sett dagarna ut, så jag skulle kunna bli en bra admin på servern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 Alltså va fan. 1. Stäng av ff (Alla p10s sitter och tkar 24/7) 2. Skaffa en till admin i servern som kan vara inne. Jag har frågat House om att bli admin, jag är ju online i stort sett dagarna ut, så jag skulle kunna bli en bra admin på servern. Aa, Skulle varit nice om du hade varit admin. Btw, Sätt gärna på awp igen. Och byt banjävel för fan. Kör vanliga d2 istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 House: * Fixa FF : Off * Tillåt AWP ^^ * Och ta bort Cloud från ranklistan, han cheatade. Förövrigt så ligger jag 2a av 318 på ranken :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RySSEN Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 Alltså va fan. 1. Stäng av ff (Alla p10s sitter och tkar 24/7) 2. Skaffa en till admin i servern som kan vara inne. Jag har frågat House om att bli admin, jag är ju online i stort sett dagarna ut, så jag skulle kunna bli en bra admin på servern. Raptomex... Nästan alla cheat har vac2 proof...Så det spelar ingen roll om du har vac eller inte för man kan spela ändå.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OOME Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 (redigerat) Roligt att se alla så intresserad. Jag gör så gott jag kan, IP:et blir inte public ennu här på fuska.se av mig iaf tills jag får svar ifrån info@fuska. Beklagar eventuella dubbel PM när jag svarade på alla era mail. Nu har jag svarat på alla, om någon inte fått svar så skicka igen. Sidan hacka upp sig när jag skicka, så jag vet inte om en del kom fram. (skitsamma här är IP:et) ;) 81.237.218.164 Hoppas ni har överseende, då budskapet syftar sig bara på gott :) servern länkar också hit till fuska.se Redigerat 4 Januari 2010 av House Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 Alltså va fan. 1. Stäng av ff (Alla p10s sitter och tkar 24/7) 2. Skaffa en till admin i servern som kan vara inne. Jag har frågat House om att bli admin, jag är ju online i stort sett dagarna ut, så jag skulle kunna bli en bra admin på servern. Raptomex... Nästan alla cheat har vac2 proof...Så det spelar ingen roll om du har vac eller inte för man kan spela ändå.. Fusk med 'vac2 proof' håller i stort sett en vecka på sin höjd efter att det har släppts. VAC uppdateras dagligen mot eventuella fusk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RySSEN Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 Alltså va fan. 1. Stäng av ff (Alla p10s sitter och tkar 24/7) 2. Skaffa en till admin i servern som kan vara inne. Jag har frågat House om att bli admin, jag är ju online i stort sett dagarna ut, så jag skulle kunna bli en bra admin på servern. Raptomex... Nästan alla cheat har vac2 proof...Så det spelar ingen roll om du har vac eller inte för man kan spela ändå.. Fusk med 'vac2 proof' håller i stort sett en vecka på sin höjd efter att det har släppts. VAC uppdateras dagligen mot eventuella fusk. Fel.. Jag vet cheat som släpptes för 4-5månader sen som fortfarande funkar på VAC. Alla Unreal Rage/Stealth cheat kan man lira flera månader med innan dom blir detected av steam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 (redigerat) Hur blev det med att byta bana? Och ja Cloud hade fusk, så banna han. Skulle Raptomex få bli admin eller hur blev det? Edit: Såg att du hade bytt bana :) Btw, jag var runt rank 5-6 igår tror jag :o Redigerat 5 Januari 2010 av CrazyCake Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 Det är ingen inne :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 Det är ingen inne :(Klockan är halv 12 på morgonen -.- Nej nu var det d2long igen, Byta bana. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.