Gäst hejhejhej Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 2d eller? 2d är väll när allting är platt typ? skitsamma ja vet inte va ja snackar om xD såg den i en vanlig biograf iallfall, riktigt bra :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 Tbh så va det den första filmen jag någonsin har känt att det va för mycket pang pang. Det förstörde stämningen. Sen tyckte jag inte att den va som awesome som alla säger men den va helt klart över average. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 Tbh så va det den första filmen jag någonsin har känt att det va för mycket pang pang. Det förstörde stämningen. Sen tyckte jag inte att den va som awesome som alla säger men den va helt klart över average.Samma som jag. :)Undantaget att jag tyckte den var riktigt bra, åtminstone fram tills "pang panget" började mot slutet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 Tbh så va det den första filmen jag någonsin har känt att det va för mycket pang pang. Det förstörde stämningen. Sen tyckte jag inte att den va som awesome som alla säger men den va helt klart över average.Samma som jag. :) Undantaget att jag tyckte den var riktigt bra, åtminstone fram tills "pang panget" började mot slutet. Den va jävligt bra, men det va inte det där "omg, woow, awesome!" som alla har fått det att låta som ^^ "Kriget" va bara irriterande, varför ska alla dö på en gång liksom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 Bästa film jag någonsin sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 För er som gillade avatar borde kolla på denna film http://www.youtube.com/user/mothandererer#p/f/6/7c4kNLz_4E8 Sjukt coolt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 Jag har inte sett den än, och jag kommer nog göra det faktiskt. : > Alla säger att den är så himla bra, så man måste ge den en chans! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 Helt klart den bästa filmen jag sett 2009. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 6 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2010 Bra film historia och ja det mesta var bra, den känndes bara något barnslig och förutsägbar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zant Skrivet 8 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 Jodå, helt klart bästa filmen genom tiderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 Det har blivit världens mest nedladdade film :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 10 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 Såg den igår och blev besviken. Själva storyn var ju nåt utöver det vanliga, men många objekt var ju härmad från andra saker. Avatarerna var väldigt lika Night Elf i Warcraft, både i utseendet och sättet de lever på. Stridsskeppen såg ut som exakta kopior av Hornet och Vulture från Halo och det andra skeppet som de använda för att transportera bomberna såg ut som nåt de bara kastat ihop på 5 minuter. Såna Robotar som liknande människor fast större som en människa kunde sitta i, Matrix, Starcraft? Är det bara jag eller höll inte animeringen samma kvalitet hela tiden? Men ni måste hålla med om att det var mäktigt när en vulture och massa hornet bombade ner det där skit stora trädet. 6/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.