zazaza Skrivet 22 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2010 Det var en bra film,enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 22 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2010 Undrar om någon har postat detta ännu... Rätt bra film ändå, men 99% ögongodis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 22 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2010 Undrar om någon har postat detta ännu... Rätt bra film ändå, men 99% ögongodis. Jag är ganska säker på att någon redan har postat den där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 22 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2010 Har inte sett den =/ Är den värd att se? Den ligger på plats 57 med 195,613 röster på imdb. Folk snackar om den överallt och många som sett den säger att det är en av dom bästa filmerna som gjorts... Nej den är inte värd att se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 22 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2010 Har inte sett den =/ Är den värd att se?Det är väl klart, du borde ha sätt den månader sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 Har inte sett den =/ Är den värd att se? Den ligger på plats 57 med 195,613 röster på imdb. Folk snackar om den överallt och många som sett den säger att det är en av dom bästa filmerna som gjorts... Nej den är inte värd att se. Seriöst? Kan nån ge ett bra exempel på vad som gör denna snygga men annars inte så speciella film så jävla bra, enligt alla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 Har inte sett den =/ Är den värd att se? Den ligger på plats 57 med 195,613 röster på imdb. Folk snackar om den överallt och många som sett den säger att det är en av dom bästa filmerna som gjorts... Nej den är inte värd att se. Seriöst? Kan nån ge ett bra exempel på vad som gör denna snygga men annars inte så speciella film så jävla bra, enligt alla? Alltså, varför är det alltid någon som måste komma och säga hur Avatar bara är bra pga. specialeffekter? Är det så svårt att tränga in i era skallar att ni kanske helt enkelt inte gillade den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 Har inte sett den =/ Är den värd att se? Den ligger på plats 57 med 195,613 röster på imdb. Folk snackar om den överallt och många som sett den säger att det är en av dom bästa filmerna som gjorts... Nej den är inte värd att se. Seriöst? Kan nån ge ett bra exempel på vad som gör denna snygga men annars inte så speciella film så jävla bra, enligt alla? Alltså, varför är det alltid någon som måste komma och säga hur Avatar bara är bra pga. specialeffekter? Är det så svårt att tränga in i era skallar att ni kanske helt enkelt inte gillade den? Nej, jag vill bara veta vad alla andra ser i den som inte jag gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 24 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2010 En av de sämsta filmerna jag sett. Inte min typ av film och den var inte bra någonstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 24 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2010 Effekterna gjorde filmen bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 24 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2010 Effekterna gjorde filmen bra. Nej, de var löjliga. Fanns inget bra med filmen, enligt mitt tyckte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 25 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2010 (redigerat) Om det är vad du tycker kan du inte avfärda andras åsikter bara sådär. Redigerat 25 Februari 2010 av Satisfaction Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.