5FJSKFJSKGJES Skrivet 28 December 2009 Rapport Dela Skrivet 28 December 2009 (redigerat) JA - 3 NEJ - 4 Fuska.ses forumpris 1 - http://www.fuska.se/forum/Fuskase_s_Forump..._1-t125410.html Fuska.ses forumpris 2 - http://www.fuska.se/forum/Fuskase_s_Forump..._2-t125596.html Då antagligen fusk har begåtts i dessa trådar så kan vi rösta om det egentligen ska startas om eller inte. Detta är inget officiellt. Utan bara att se vad fuska.se tycker om saken. För nu är alla röster anonyma. Och därför kan man skapa nya konton och rösta, därför är detta fusk. För att det ska bli rättvist så bör man starta om och skapa en ny omröstning där man skriver i tråden vilka man röstar på. (Konton som är yngre än 2 månader godkänds inte) Redigerat 28 December 2009 av 2FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 28 December 2009 Rapport Dela Skrivet 28 December 2009 JA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 28 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2009 Kan säga att jag också röstar JA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hackad Skrivet 28 December 2009 Rapport Dela Skrivet 28 December 2009 Först vill jag att du ska bevisa att någon har "fuskat" på omröstningarna. Hur kan du vara så säker på att det är manipulerat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 28 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2009 För att vissa har väldigt många röster. Du kan ju lika gärna bevisa för mig varför så många har väldigt många röster, eller varför de inte har fuskat? Att rösta på sig själv har antagligen många gjort, det är också fusk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 28 December 2009 Rapport Dela Skrivet 28 December 2009 Jag skulle vilja posta en väl vald bild här som skulle säga mer än tusen ord. Denna symbol får räcka: -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 28 December 2009 Rapport Dela Skrivet 28 December 2009 Här i Sverige är man oskyldig tills motsatsen bevisats har jag för mig... Så det är du, FGKS... som ska lägga fram bevis först.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 28 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2009 Får jag fråga. Om det nu fuskats, VARFÖR ska man riskera att ge en person FM om de inte ens är värda det? då de fuskat? Och detta är inte en jävla rättegång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 28 December 2009 Rapport Dela Skrivet 28 December 2009 JA. Det känns som om vissa har fått lite för mycket röster... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 28 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2009 (redigerat) Sen så tex luxaxix/hackad.. varför röstar du bara inte nej? 90live - ok. Redigerat 28 December 2009 av 2FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 28 December 2009 Rapport Dela Skrivet 28 December 2009 Det jag inte förstår är hur den nya omröstningen ska förhindra detta s.k. fusk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 28 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2009 Man kan inte vara anonym längre då. De som inte varit medlemar mer än 2 månader får inte rösta helt enkelt. Sen så om det nu kommer en person som inte varit inloggad på flera år eller liknande så kan man ju bli misstänksam då också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.