Dave37 Skrivet 30 December 2009 Rapport Dela Skrivet 30 December 2009 NEJ, då det inte finns bevis för att fusk har förekommit.Vill bara påpeka att det är ungefär som att säga att man inte får starta rättegång innan man har skaffat bevis. Notera att jag fortfarande inte vill göra om det. Vill bara säga att argumentet inte är giltigt. Nej, att påpeka det där är som att säga att man inte vill döma tråden för fusk innan det finns bevis för det. "rättegången" är ju här och nu. och så en relaterad bild: http://www.shaunoakes.com/wp-content/uploads//2009/02/freddie-mercury.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 30 December 2009 Rapport Dela Skrivet 30 December 2009 Man dömmer inte direkt tråden för fusk för att man vill ha en omröstning. "Går jag till rättegång? Dömmer du mig?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.