Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

Om det är i skype finns det en enkel inställning i skypes inställningar. Jag tror den inställningen ändrar i windows också.

Har inte skype installerat på min dator just nu :/ Fast jag pratar via msn, och det är då som det sänks. Jag har letat på inställningar efter något liknande som finns i skype där man väljer så att programmet inte justerar ljudet automatiskt. Redigerat av BrokenHands
Skrivet

Åh det har jag också, ser du den orange ljud-knappen i adressfältet? Öppna den > Mikrofon > Kalibrera. Kan se lite annorlunda ut beroende på vilken version du har. Där kan jag i vilket fall välja att låta datorn justera volymen, välj att den inte ska göra det.

Skrivet

Har samma problem som du fast jag har windows 7 ultimate 32bit. Fast i skype så går det inte inaktivera att skype ska ändra nivån på hur högt jag pratar. Tror det är något med Windows 7.

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...